آرشیو آبان ماه 1400

واردات انواع روغن

صنعت پروفیل جباری و راهنمای جامع
پرکاربرد ترین لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان
کاربرد و مزایای بست داربستی
فولاد قوطی 2*3
تاریخچه میلگرد شاهین بناب و محصولات آن
مراحل خرید لوله مبلی اصفهان
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

قيمت ميلگرد اصفهان

قيمت ميلگرد اصفهان

قيمت ميلگرد اصفهان در مدت يك سال دائما در حال نوسان است. بخصوص با بالا و پايين شدن قيمت ارز و افزايش تقاضا در ماه هاي متفاوت براي اين محصول،  اين نوسانات غالبا باعث افزايش قيمت ميلگرد ها نيز مي شود. اطلاع ازقيمت ها به شكل  لحظه اي در كسب و كار هاي مرتبط با اين محصول بسيار با اهميت است.

ميلگرد اصفهان از با كيفيت ترين ميلگردهاي ارائه شده در كشور است كه بيشتردر بورس محصولات ارائه مي شود. ميلگرد اصفهان در مدل هاي متفاوت آجدار و ساده و به صورت كلاف و شاخه در بازار عرضه مي گردد و با علامت اختصاري كه بروي آن حك شده است شناسايي مي شود.

تيم نيايش صنعت  اين امكان را براي شما مشتريان گرامي فراهم ساخته است كه با تماس با مشاورين ما از بروز ترين قيمت ميلگرد اصفهان به راحتي اطلاع حاصل فرماييد.

قيمت ميلگرد اصفهان درب كارخانه

كشور ما در قرن هاي گذشته در توليد و عرضه و استفاده از فولاد, هم تراز با ديگر كشور ها بود ولي به دليل عقب ماندن از اين مسير، با اجبار به يكي از واردكنندگان فولاد تبديل شد.

همين موضوع دليلي براي تاسيس كارخانه ذوب آهن اصفهان شد. اين نياز از زمان قاجار در كشور مطرح بود ولي به خاطر سختي ها و مشكلات پيش رو انجام اين پروژه به تعويق مي افتاد.

اما بالاخره در دي ماه سال 1344 شمسي، با توافق هايي كه بين ايران و شوروي سابق صورت گرفت,قرار بر اين شد كه در ازاي صادرات گاز ايران به روسيه, روس ها نيز دو مجتمع ذوب آهن اصفهان و ماشين سازي اراك را در ايران احداث و تاسيس نمايند.

[caption id="" align="aligncenter" width="533"]قيمت ميلگرد اصفهان قيمت ميلگرد اصفهان[/caption]

ذوب آهن اصفهان با لقب نخستين و جامع ترين كارخانه عرضه فولاد ساختماني و صنعتي در كشور شناخته مي شود. اين شركت با توان عرضه بالا از مدل هاي مقاطع فولادي ساختماني و صنعتي اين لقب را از آن خود كرده است.

كالا هاي عرضه شده از كارخانجات ذوب آهن به بالا تر از 23 كشور، به طور مثال كشورهاي اروپايي,آسيايي و آفريقايي صادر مي گردد. لازم به ذكر است كه اين محصولات همچنين در زمينه هاي ملي و داخل كشور نيز به علت كيفيت خيلي خوب و عالي كه دارند, مورد بهره قرار مي گيرند از جمله اين پروژه ها مي توان به نيروگاه هاي هسته اي , مترو، سد هاي بزرگ و ... اشاره كرد.مي توان عنوان كرد كه ذوب آهن يكي از موارد تاثير گذار بر قيمت ميلگرد اصفهان است.