آرشیو خرداد ماه 1402

واردات انواع روغن

صنعت پروفیل جباری و راهنمای جامع
پرکاربرد ترین لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان
کاربرد و مزایای بست داربستی
فولاد قوطی 2*3
تاریخچه میلگرد شاهین بناب و محصولات آن
مراحل خرید لوله مبلی اصفهان
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

رایج ترین روش های بسته بندی مواد غذایی

 امروزه بسته بندی مواد غذایی در قلب صنعت بازاریابی مدرن قرار دارد و کمتر محصولی وجود دارد که بدون بسته بندی به فروش می رسد. این کار برای حفظ غذا و محافظت از آن در برابر آسیب، آلودگی، فساد و حملات آفات انجام می شود. روش های بسته بندی مواد غذایی نیز انجام می شود. البته افزایش قیمت مواد غذایی کافی نیست. در این مقاله با انواع بسته بندی مواد غذایی در این مقاله آشنا خواهید شد.دستگاه بسته بندی کلیک کنید . 

بسته بندی مواد غذایی به چه معناست؟

بسته بندی علمی است که باعث می شود مواد برای مصرف کننده جذاب تر به نظر برسند. در عین حال غذا را تمیز و تازه نگه می دارد و استفاده از آن را برای پخت و پز آسان می کند.

کنسروهای خانگی

یکی از قدیمی ترین و رایج ترین روش های بسته بندی مواد غذایی در منزل، استفاده از کنسرو خانگی است. در این روش میوه ها و سبزی ها را در ظروف شیشه ای قرار می دهند و با حرارت دادن آنها در قابلمه، شیشه ها را کاملا بسته و درب می گیرند. این کار از ورود هوا به داخل شیشه جلوگیری می کند و ماندگاری آن را افزایش می دهد.

فناوری نانو برای بسته بندی

نانوتکنولوژی یک نوآوری جدید در بسته بندی تجاری مواد غذایی است. در این روش با استفاده از فناوری نانو برای نازک شدن بسته بندی و سازگاری بیشتر با محیط زیست استفاده می شود. این نوع بسته بندی باعث کاهش گازهای غذایی و کاهش سرعت فساد مواد غذایی می شود.

بسته بندی مواد غذایی و ارتباط آن با مصرف کننده

رنگ ها و سبک بسته بندی نقش زیادی در تصمیم خرید مصرف کننده دارند. از این روش می توان برای انتقال پیام و جذب مخاطب بیشتر به شکلی خاص استفاده کرد. به عنوان مثال، ممکن است شما محصولات ارگانیک یا منحصراً محصولات گیاهی خود را بفروشید، اکنون در اطلاعات برچسب و بسته به مصرف کننده نشان می دهید که محصولات شما ارگانیک و گیاهی هستند.

این پیام‌ها می‌توانند کسب و کار شما را شکست دهند یا شکست دهند. البته اگر به صورت حرفه ای از آن استفاده کنید قطعا به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند. شما همچنین می توانید پیام را در طراحی بسته بندی خود بگنجانید. این یک راه عالی برای ارتباط کاربر با محصول شما است.

از سوی دیگر، مغز واکنش متفاوتی به رنگ ها نشان می دهد. بنابراین باید در انتخاب رنگ و جنس بسته بندی بسیار دقت کرد. طراحی بسته بندی باعث می شود محصولات شما بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد و به بازاریابی محصول شما کمک زیادی می کند.

طراحی بروشور چگونه انجام میپذیرد

طراحی بروشور یک تغییر بازی برای مشاغل است. طراحی بروشور اغلب برای مشاغل کوچک استفاده می شود. هر چقدر هم که این طراحی بروشور حرفه ای باشد، می تواند تحول عظیمی را در یک کسب و کار کوچک ایجاد کند، بنابراین در طراحی خلاقانه بروشور، اگر از ایده ای استفاده شود که بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند، می توان گفت که کسب و کاری که دارد طول می کشد. گام های موفق برای رسیدن به هدف. طراحی بروشور در اکثر شرکت ها با Word انجام می شود، اما اگر می خواهید به هدف خود برسید، حتما طراحی خود را به یک طراح بروشور خلاق که بروشور با فتوشاپ یا طراحی بروشور با InDesign طراحی می کند، بسپارید.

بروشور به عنوان یک نقشه جهت گیری در رابطه با موضوع مورد توضیح عمل می کند و دقت مخاطب را در مورد محتوای تحت پوشش افزایش می دهد. با توجه به بی حوصلگی مخاطبان امروزی و انتظار انتقال سریع محتوا، می توان بروشورهای بیشتری را برای موضوعات کالاهای مصرفی و خدمات اولیه طراحی و ارائه کرد.

امروزه به دلیل کاهش سایز کاغذ/تخته معمولا بروشورهای A4 یا A5 برش داده می شوند. اما به طور کلی بسته به موضوع و مخاطب و میزان تصاویر و متن، اندازه و ابعاد آن متغیر است.

چگونه بروشور طراحی کنیم؟

بروشورهایی که به خوبی طراحی و چاپ شده اند به شما در معرفی شرکت ها کمک می کنند و ابزار بسیار مناسبی برای تبلیغات اهداف و عملکرد شرکت هستند. یک بروشور خوب می تواند پایگاه یک شرکت را در بین مشتریان دائمی تقویت کند و در جذب مشتریان جدید موفق تر باشد.

بسته به اندازه و تعداد برگه های ترسیم شده برای یک بروشور، دستورالعمل ها و خطوط در نرم افزار مربوطه قرار داده شده و روی هر برگه طرح مورد نظر انجام شود. به عنوان مثال برای طراحی بروشور A4 که دارای دو خط و 3 برگ است، باید 29.7 را بر 3 تقسیم کنید و با یک خط لیدر هر برگ را حدود 9.5 سانتی متر از هم جدا کنید و روی هر کدام طرح مورد نظر را انجام دهیم. در پایان یکی از کارهایش، یک پرینت گرفت و صفحات را تا کرد و روی هم گذاشت تا مطمئن شود همه چیز سر جای خودش است.

چند ایده خوب برای طراحی بروشور تبلیغاتی

هر بروشور سه تایی که هر دو طرف آن رنگی باشد و روکش مات یا براق داشته باشد می تواند ظاهری حرفه ای ایجاد کند. از تیم بازاریابی خود برای ایجاد و آپلود یک  بروشور شاهکار برای نمایش دیدگاه شخصی خود استفاده کنید. حتی می توانید از بین هزاران تصویر و طرح آماده، نمای کلی بروشور خود را تهیه کرده و با کمترین زحمت در سایت قرار دهید.

 

اگر برنامه بازاریابی شما مشخص است و اهداف مشخصی دارد، می توانید تعداد کمی بروشور (مثلاً 25) خریداری کنید. اگر موعد مقرر نزدیک است و زمان کافی برای تحویل ندارید، از چاپ دیجیتال استفاده کنید. لوگوی برند خود را روی بروشور چاپ کنید و برای اینکه برند خود را به عموم مردم بشناسانید، بهتر است برند خود را به وضوح ببینید و تبلیغ کنید.

طراحی ست اداری در این شرکت توسط چه کسی انجام میپذیرد

طراحی ست اداری اینجا کلیک کنید  . داشتن ایده در زمینه طراحی تحریریه یکی از اولین گام ها برای طراحی تحریریه توسط طراحان گرافیک محسوب می شود. به عنوان مثال یک شرکت در زمینه تولید محصول فعالیت خاصی دارد و طراح نیاز به تهیه طرح تحریریه متناسب با فعالیت شرکت دارد.

طراحی دفتر شما یکی از مهم ترین عوامل جذب مشتری به وب سایت شما است. طراحی دفتر می تواند توجه افراد زیادی را به سایت برای دیدن دفتر جلب کند. این امری نهادی است که شرکت های بزرگ معمولاً برای مشارکت خود آماده می کنند. از کیت آدیرون، قیمت ویژه ای برای نگهداری در آدیرون وجود دارد.

حتی می توانید برخی از اقلام او را به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان هدیه دهید. داشتن یک مجموعه اداری شیک و با کیفیت، لازمه هر کسب و کار بزرگ و نشانه توجه شما به کیفیت است. مجموعه اداری حرفه ای در همان اولین جلسه تاثیر خوبی بر مخاطبان و حتی شرکای تجاری و سرمایه گذاران می گذارد.

با وجود تمام مزایای چاپ اداری، بسیاری از مشاغل از استفاده از آن غفلت می کنند و حتی ممکن است آن را هدر دادن پول بدانند. اگر از مزایای آن مطلع باشند، قطعاً هزینه خاصی برای این کار در نظر می گیرند. بد نیست ابتدا وارد مجموعه اداری شوید.

ست اداری شامل مجموعه ای از لوازم معمولا کاغذی است که برای انجام کارهای اداری و غیره استفاده می شود. این مجموعه اداری شامل عناصر مختلفی با توجه به نیازهای تجاری است. مثلا چاپ سربرگ در سایزهای مختلف، چاپ کارت ویزیت، چاپ پاکت، دفترچه، چاپ فاکتور و رسید، حتی جلد سی دی و ....

اهمیت دکوراسیون اداری

به طور خلاصه، مجموعه اداری در واقع نماینده کسب و کار شماست. کیفیت اقلام این مجموعه، نحوه طراحی و جزئیاتی که در طراحی به آن توجه می کنید می تواند تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطب داشته باشد. کسب و کارها بیش از صد سال است که از مجموعه های اداری استفاده می کنند.

پس از اتمام  طراحی سربرگ، کارت ویزیت و پاکت، نوبت به طراحی پوشه تبلیغاتی می رسد که تمامی اسناد اداری شما در این پوشه قرار می گیرد. پوشه یا پوشه تبلیغاتی مکانی برای جمع آوری اوراق اداری و اقلام تبلیغاتی است که مانند یک پاکت می تواند مجموعه تبلیغاتی بزرگتر شما را که در ارائه استفاده می شود در خود جای دهد.

ما با تجربه حرفه ای خود در زمینه طراحی و چاپ می توانیم لوازم التحریر خلاقانه برند، محصول، خدمات یا فعالیت شما را با بهترین کیفیت و قیمت به شما عرضه کنیم.

منبع

 

مخزن عمودی در مخزن آب ایستاده

مخزن آب ایستاده به لینک مربوطه مراجعه کنید. خازن ایستاده یا هوا محبوب هستند زیرا به ایستادن بسیار کمی نیاز دارند زیرا چیزی جز پاها روی زمین قرار نمی گیرد و اگرچه بسیار کارآمد هستند اما به دلیل نوع ساخت منحصر به فرد بسیار محبوب هستند. این امر باعث شد که انسان با وجود وجود این مخازن در مناطق کم فشار، آب بسیار پرفشار را به محل مورد نظر هدایت کند و این مهم ترین نکته برای عموم مردم است و فاقد پمپ هستند. و گرانش زمین دقیقاً این کار را برای شما انجام می دهد

منبع عمودی یا مخزن عمودی به صورت استوانه ای است که به صورت ایستاده بر روی پایه (یک سطح مقطع دایره ای که روی زمین قرار می گیرد) استفاده می شود. مخازن عمودی در انواع کوتاه، متوسط ​​و بلند از 100 لیتر تا 20000 لیتر تولید می شوند. منابع عمودی از پلی اتیلن خطی ساخته شده و ساختار آنها بدون درز و یکپارچه می باشد.

آنها همچنین برای محیط های داخلی و خارجی طراحی شده اند و می توانند نیازهای شما را برای ذخیره سازی موقت و طولانی مدت مایعات برآورده کنند. این مخازن برای نگهداری انواع مایعات مانند (آب آشامیدنی، سوخت، اسید و ...) در فضاهایی که محدودیتی از نظر طول و عرض وجود ندارد مناسب بوده و به صورت یک، دو و سه لایه تولید می شوند.

تاریخچه استفاده از منبع آب عمودی

استفاده از مخازن آب یکی از قدیمی ترین روش های ذخیره سازی آب است. در زمان های قدیم مردم برای تامین آب مورد نیاز خود از چاه ها، چشمه ها و رودخانه ها استفاده می کردند. با ظهور تکنیک های ساخت و ساز، مخازن آب به عنوان روشی جایگزین برای ذخیره آب در مناطق خشک مورد استقبال قرار گرفت.

در دوران باستان، مخازن آب اغلب از سنگ، خشت و چوب ساخته می شد. در قرون وسطی، بسیاری از قلعه های نظامی و کاخ های سلطنتی دارای مخازن آب بودند که مخزن اصلی مصرف آب محسوب می شد.

در عصر صنعتی با پیدایش تکنیک های جدید ساخت و ساز و توسعه شبکه های آبیاری، مخازن آب به عنوان روشی نوین برای ذخیره و تامین آب در مناطق خشک و کمیاب مورد استفاده قرار گرفت. امروزه مخازن آب اغلب از بتن و فولاد ساخته می شوند و جزء ضروری سیستم های تامین آب در مناطق شهری و روستایی محسوب می شوند.

مخزن آب عمودی چیست؟

مخزن عمودی آب یک سازه مهم در صنعت ذخیره سازی آب است که برای ذخیره آب در مکان های مختلف استفاده می شود. این سازه به صورت عمودی با قطر و ارتفاع مشخص ساخته شده و در برابر فشار و حجم زیاد آب مقاومت خوبی دارد.

معمولاً این نوع مخازن فولادی بوده و به دلیل وجود روکش های خاص از خوردگی و زنگ زدگی آنها جلوگیری می شود. همچنین برای دسترسی به آب داخل مخزن، لوله های خروجی تعبیه شده است که به شبکه توزیع آب متصل می شود.

مخزن آب عمودی به طور گسترده در کشاورزی، دامپروری، پالایشگاه ها، تانکرهای نفت و همچنین در سازماندهی منابع آب آشامیدنی استفاده می شود. این سازه به دلیل ظرفیت بالا و پایداری خوب به عنوان محلول ذخیره آب مناسب در کاربردهای مختلف شناخته می شود.

منبع

مخزن آب قیفی 3000 لیتری

خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتری اینجا کلیک کنید مخزن 3000 لیتری تک لایه قیف دار در صنایع غذایی، شیمیایی، کشاورزی و ... کاربرد دارد. صنایع این منبع آب از پلی اتیلن 3840 ساخته شده است. به همین دلیل در مخازن قیفی شکل امکان نگهداری مایعات با چگالی متفاوت (شیمیایی، اسیدی، سوختی، دارویی و ...) وجود دارد که توصیه می شود از مخازن قیفی شکل برای ذخیره و تامین آب برای محل های مسکونی ظاهر مخازن قیفی شکل مخروطی است. بنابراین برای نصب مخازن قیف به فونداسیون نیاز دارید.

. توصیه می شود مخزن در محیطی با نور کم نصب و نگهداری شود. تک برگ به این معنی است که اشعه خورشید به مخزن نهدیه وارد می شود و جلبک ها در مخزن آب عبد رشد می کنند.

مخزن سه لایه عمودی 3000 لیتری از پلی اتیلن فود گرید مورد تایید وزارت بهداشت ساخته شده است و در نتیجه قابل استفاده برای مصارف بهداشتی و غذایی می باشد. از این مخزن می توان برای نگهداری آب و انواع مایعات، مواد شیمیایی و مواد غذایی استفاده کرد، علاوه بر این، این منبع پلاستیکی دارای لایه محافظ در برابر اشعه UV خورشید می باشد. کلیه مخازن پلاستیکی تولید شده توسط پلاستونیک دارای 5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

سه لایه ضد جلبک و آنتی باکتریال

دارای یک لایه محافظ در برابر اشعه UV خورشید است
5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش
دارای نشان استاندارد ملی ایران به شماره 854633093 می باشد
دارای مجوز بهداشتی از سازمان غذا و دارو به شماره 49/15470
امکان ارسال رایگان به آدرس مشتری در تهران، کرج و ساری
امکان ارسال با نازلترین قیمت ممکن به سراسر کشور از طریق دفاتر باربری
امکان نصب کلیه اتصالات، شناورها و شیرآلات قبل از ارسال به مشتری در انبار کارخانه

مخازن قیفی از 100 لیتر تا 10000 لیتر تولید می شود. به صورت بی رنگ یا تک لایه، دو لایه، سه لایه تولید می شوند. مخازن سه لایه ضد جلبک یا آنتی باکتریال با قیف برای نگهداری آب آشامیدنی در محیط های روشن و زیر نور مستقیم خورشید توصیه می شود.

مخزن پلی اتیلن با قیف یا مخزن پلی اتیلن مخروطی با انتهای پایینی قیفی شکل امکان تخلیه کامل مایعات یا مواد یک و سه لایه را فراهم می کند. این مخازن با نام های مخازن قیفی پایین، مخازن قیفی یا تانک زوک نیز شناخته می شوند.

مخزن پلی اتیلن با قیف همان مخزن مخروطی شکلی است که با طراحی قیف مانند در انتهای آن قابلیت تخلیه کامل مایعات داخل را فراهم می کند. این مخازن در پنج حجم 200، 500، 1000، 1500 و 2000 لیتری تولید می شوند. انواع مخازن مخروطی به صورت تک لایه و سه لایه وجود دارد. نام دیگر این تانک ها تانک زوک است که به شکل قیفی یا مخروطی وارد بازار شد. در صفحه مخزن آب پلی اتیلن انواع دیگر مخازن را مشاهده می کنید.

نحوه خرید مخزن آب عمودی بلند 300 لیتری

 خرید مخزن آب عمودی بلند 300 لیتری اینجا کلیک کنید. زمانی که تصمیم به خرید مخزن آب می گیرید، یکی از محتمل ترین سوالاتی که برای شما پیش خواهد آمد این است که مخزن عمودی بهتر است یا افقی. هر کدام از این مخازن مزایا و معایب خود را دارند و با توجه به نیاز و بودجه خود باید یکی از آنها را انتخاب کنید.

قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید که یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت بیشتر مخازن عمودی نسبت به مخازن افقی این است که در گذشته مخازن فلزی عمودی بسیار متداول بوده و ساخت آنها آسانتر بوده است. این مشکل استفاده از مخازن عمودی را حتی در تانکرهای پلی اتیلن نیز بیشتر کرده است، اما امروزه با تنوع زیاد موجود در بازار، به راحتی می توانید شکل مخزن را با توجه به نیاز و موقعیت مکانی خود انتخاب کنید. در این مقاله سعی داریم به برخی از مزایای هر یک از مخازن بپردازیم تا بهتر بتوانید در مورد شکل مخزن خود تصمیم بگیرید.

پایداری

برخی از افراد ممکن است فکر کنند که مخازن عمودی برای ذخیره مایعاتی مانند آب یا کودهای مایع پایدارتر هستند، اما این بدان معنا نیست که مخازن افقی پایدار نیستند. اگر سطح صافی برای قرار دادن مخازن افقی در نظر داشته باشید، پایداری آنها کافی خواهد بود، اما پایداری مخازن عمودی کمی بیشتر است.

توزیع فشار

اگر تصمیم به خرید مخازن با ظرفیت بسیار بزرگ دارید، بهتر است از مخازن عمودی استفاده کنید، زیرا مخازن ذخیره عمودی توزیع فشار بیشتری ایجاد می کنند که می تواند امنیت آنها را افزایش دهد.

قیمت

 

مخازن ذخیره آب افقی گران تر هستند. این به این دلیل است که قطر آنها بزرگتر است و بنابراین برای ایمن بودن به دیوارهای ضخیم تری نیاز دارند. یک مخزن عمودی به مواد کمتری نیاز دارد و بنابراین ساخت آن ارزان‌تر است

بهره وری

به دلیل گرانش زمین، مخازن عمودی به انرژی کمتری برای پمپاژ نیاز دارند. بنابراین باعث کارایی بیشتر آنها می شود.

اشغال فضا

 

مخازن عمودی فضای کمتری را نسبت به مخازن افقی اشغال می کنند. بنابراین می توانید از فضای خود برای تجهیزات یا فضای کاری بیشتر استفاده کنید. برای ساختمان های آپارتمانی که فضای محدودی دارند، صرفه جویی در فضا می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

انواع خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا  متنی  مترجمان علاوه بر آشنایی با دانش تخصصی ترجمه، ویراستاری و اصول سئو، محتوای کاربردی و محتوای باکیفیت را در اختیار کسب و کارها قرار می دهند. این الزامات مطابق با استراتژی محتوای کسب و کار طراحی خواهد شد.

محتوای متنی چیست؟

محتوای متنی به معنای تمام اطلاعات است، از جمله کلمات و عبارات، جملات و پاراگراف ها و غیره. از طریق این اطلاعات معنا و هدف را به خواننده منتقل می کنیم و به همین ترتیب رابطه نویسنده و خواننده شکل می گیرد.محتوای متنی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اولاً جزئیات به طور کامل در متن توضیح داده شده است و ثانیاً از این نظر که بهینه سازی و استاندارد بودن محتوای شما در صورت آنلاین و دیجیتال بودن در گوگل بررسی می شود.

ویژگی های محتوای نوشتاری که باعث افزایش درآمد می شود

امروزه یکی از راه های افزایش شغل و افزایش درآمد سرمایه گذاری در تولید محتوا است. نوشتن محتوا یک فعالیت رقابتی است، اما کار آسانی نیست. طبق یک مطالعه، یک خواننده معمولی تنها 8 ثانیه برای خواندن یک مقاله صرف می کند. بنابراین ناگفته نماند که تولید محتوای جذاب و ارزشمند چقدر اهمیت دارد. محتوای نوشتاری یکی از انواع اصلی محتوا است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

ما قهرمان داستان نیستیم! ما راهنما هستیم!

هر بار باید مشکل و رویایی را به مشتری بدهیم. داستان نباید شوخی باشد، داستان باید یک مشکل جدی را حل کند. قهرمان داستان (مشتری) دارای سه سطح تعارض درونی، بیرونی، فلسفی است.

مردم تاوان مشکل داخلی خود را می پردازند نه مشکل بیرونی. به عنوان مثال: شعار فروشگاه حیوانات خانگی این است که حیوانات حق دارند غذای سالم بخورند.

ترتیب تولید محتوای متنی چگونه است؟

تقریباً همه انواع محتوا را می توان به صورت سفارشی تولید کرد. یکی از رایج ترین انواع، مقالات متنی است. مقالات نقش مهمی در دیده شدن و خوانده شدن در دنیای اینترنت دارند. این مقالات باید بر اساس اصول سئو (بهینه سازی موتور جستجو) نوشته شوند. این اصول جزئیات زیادی دارند که از تخصص یک نویسنده معمولی خارج است. از این رو، آشنایی یک نویسنده محتوا با اصول سئو در این سبک از تولید محتوا ضروری است.

نکات مهم برای جذب مخاطب بیشتر به محتوای متنی چیست؟

موضوع و عنوان مناسبی را انتخاب کنید که مخاطب به خواندن آن علاقه مند شود. اگر عنوان شما مناسب نباشد، مخاطبان شما مطالب شما را دنبال نمی کنند. انتخاب عنوان به موضوعی که محتوا درباره آن است و مخاطبان آن محتوا بستگی دارد. شما باید مستقیماً به نکات کلیدی که مشتری و مخاطب به دنبال آن هستند توجه کنید و سعی کنید مخاطب را متقاعد کنید که دقیقاً همان چیزی است که آنها به دنبال آن بودند.

منبع 

مدارک لازم برای به اجرا گذاشتن مهریه

برای اجرا گذاشتن مهریه چه مدارکی لازم است ؟ اینجا کلیک کنید . پروسه تالاگ 3 تا 6 ماه تا تول توریت است. البته افراد با ملاحظه سوجو در رست طلاکی طلاکی صبحید! بسیاری از غیر وکلا با آگهی های کذب، زمان بسیار کوتاه (2 تا 3 روز) و هزینه بسیار کم و نفوذ در مراجع قضایی اقدام به شکایت می کنند که منجر به تضییع حقوق موکل می شود. موسسه حقوقی اصفهان از تصمیم گیری موکل با استفاده از وکیل طلاق خرسند است.

طلاق توافقی بدون وکیل

طلاق توافقی بدون وکیل زمان زیادی نمی برد اما اگر بین هر یک از مراحل وقفه ایجاد شود حدود شش تا نه ماه به تاخیر می افتد.

مراحل طلاق توافقی بدون وکیل:

ثبت نام در سامانه ثنا

ثبت نام در سامانه تصمیم گیری

درخواست طلاق با توافق طرفین

در جلسات دادگاه شرکت کنید

صدور گواهی عدم سازش

صدور حکم طلاق

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی بدون وکیل

مدارک لازم برای طلاق توافقی بدون وکیل عبارتند از:

شناسنامه طرفین

کارت ملی آقایان و بانوان

برگه شرکت در جلسات مشاوره و غربالگری

قرارداد عروسی

گواهی عدم بارداری

گواهی باکرگی

هزینه طلاق توافقی در اصفهان چقدر است؟

آیا می دانید زوج های اصفهانی چقدر باید برای جدایی متقابل هزینه کنند؟ هزینه های قانونی، هزینه های رفت و آمد، هزینه های آزمایشگاهی و غیره. تمام هزینه هایی است که در طلاق با توافق مشترک محاسبه می شود. در صورت تمایل زوجین به وکیل، حق الوکاله به سایر هزینه ها اضافه می شود. هزینه های پرونده به عهده مراجعین است و می توانند بین خود تقسیم کنند.

قانون جدید طلاق توافقی 1400

به گفته بهترین وکیل طلاق در اصفهان: می دانید که هر قانونی با گذشت زمان ممکن است تغییر کند و این به این دلیل است که قوه قضائیه و مجریه و تصمیم گیری با تجربه فراوان در پرونده های مختلف قضایی، نقاط ضعف و قوت قوانین را تشخیص می دهند. اجرا شده و سعی کنید آن را بهبود بخشید.

پیش از این فرآیند طلاق توافقی بر اساس قانون حمایت از خانواده مصوب 1390 انجام می شد، اما در بخشنامه جدید طلاق توافقی که عملاً در سال 1396 با بخشنامه جدید قوه قضائیه ابلاغ شد، اساسی است و تغییرات مهم در قالب و روش های ثبت نام و مراحل جداگانه ای وجود دارد که طبق قوانین جدید در مراحل بعدی بررسی خواهیم کرد.

سیستم تصمیم گیری (حل و فصل طلاق دوستانه)

پس از تصویب قانون جدید طلاق توافقی، قبل از طلاق، زوجین باید گواهی عدم سقط جنین را از مراکز غربالگری و یا مراکز مشاوره بهزیستی دریافت کنند و سپس در سامانه تصمیم گیری که سامانه ثبت طلاق متقابل است، ثبت نام کنند. رضایت و برای یک بار از مراکز مداخله طلاق وقت ملاقات آنلاین بگیرید.

در سیستم تصمیم گیری می توانید لیستی از مراکز مشاوره شهر خود را مشاهده کنید و هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید و برای شرکت در جلسات مشاوره به آن مرکز مراجعه کنید.

طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟

یک وکیل طلاق در اصفهان می گوید: با توجه به اینکه در طلاق توافقی زن و شوهر بر سر مسائل مالی و غیر مالی مربوط به ازدواج توافق کرده اند و با رضایت و رضایت دیگری حاضر به جدایی هستند، بدیهی است که دادگاه ها نیز از طولانی و خسته کننده اجتناب می کنند.

اما در خصوص مدت زمان طلاق توافقی نکته مهم این است که در شهرهای مختلف ایران رویه واحدی وجود ندارد و نمی توان زمان دقیق آن را پیش بینی کرد. در شهر محل زندگی خود توصیه می شود مدت زمان تقریبی این نوع طلاق را از وکلای آن شهر جویا شوید.

توافقات مهم در طلاق متقابل

ویژگی مهم طلاق توافقی و تفاوت اصلی آن با طلاق عادی این است که زن و شوهر در مورد حقوق مشترک خود به توافق کامل می رسند.

هزینه طلاق توافقی چقدر است؟

هزینه های طلاق توافقی شامل هزینه های مشاوره، هزینه های پرونده های خانوادگی، هزینه های صدور طلاق در دفاتر رسمی طلاق که در مجموع حدود 1 میلیون تومان خواهد بود. بدیهی است در صورت ارائه وکالت طلاق به وکیل، هزینه این کار به هزینه های فوق اضافه می شود. اولاً زوجینی که قصد طلاق دارند باید در کلیه امور مالی از قبیل مهریه، نفقه، مخارج زندگی، نفقه و حضانت فرزند به توافق برسند. اگر یکی از آنها حتی با یکی از موارد فوق موافق نباشد، طلاق توافقی عملا غیر ممکن است.

مخزن آب کروی 500 لیتری تک لایه و نحوه گارانتی آن

مخزن آب سه لایه افقی 500 لیتری برای مصارف بهداشتی و غذایی تولید می شود. این محصول از پلی اتیلن مورد تایید وزارت بهداشت، فود گرید ساخته شده است.

از این مخزن برای نگهداری آب و انواع مواد شیمیایی و بهداشتی استفاده می شود.

لازم به ذکر است مخزن آب سه لایه افقی 500 لیتری دارای 10 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. این زمان بیشترین میزان گارانتی در بین سازندگان تانکرهای افقی آب 500 لیتری است.مخزن آب 500 لیتری تک لایه کلیک کنید.

قیمت مخازن پلی اتیلن، مخازن آب، وان صنعتی و وان پلی اتیلن

امروزه با توجه به خشکسالی های پی در پی در کشور، نیاز به خرید مخازن پلی اتیلن برای ذخیره آب آشامیدنی بیش از پیش احساس می شود. یکی از اولین مراحل برای تهیه منبع آب پلی اتیلن اطلاع از قیمت منبع آب و دسترسی به لیست قیمت مخزن پلی اتیلن می باشد. با توجه به حساسیت ذخیره آب آشامیدنی، لازم است مخزن پلی اتیلن خریداری شده دارای بالاترین استانداردها باشد. بانک تانکر ارائه دهنده مخازن استاندارد پلی اتیلن می باشد. لیست قیمت مخزن پلی اتیلن را می توانید در قسمت بالا مشاهده نمایید.

10 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

♦ دارای لایه محافظ در برابر اشعه UV خورشید می باشد

♦ امکان نصب کلیه اتصالات، شناورها و شیرآلات قبل از ارسال برای مشتری در انبار کارخانه

برای تمام شرایط آب و هوایی طراحی شده است

♦ امکان ارسال از طریق دفاتر باربری به سراسر کشور

♦ امکان تحویل درب منزل مشتری در تهران و یا تحویل درب کارخانه

پلی اتیلن سبک:

پلی اتیلن سبک (LDPE) در تولید محصولات مختلفی مانند کیسه، فیلم، ظروف، اسباب بازی، درب، قطعات پلاستیکی، لوازم خانگی، قطعات تزریقی انعطاف پذیر و غیره استفاده می شود.

پلی اتیلن سنگین:

پلی اتیلن سنگین در ابتدا یکنواخت، خالص و مات است، رنگی ندارد و در صورت لزوم رنگدانه هایی به آن اضافه می شود. این مواد در رنگ های سفید، قرمز، آبی، زرد، سبز، مشکی و حتی گاهی رنگ مواد اولیه خود استفاده می شود. آنها عایق الکتریکی هستند و در اثر حرارت مستقیم از بین می روند.

مخازن پلی اتیلن در چه مدل هایی تولید می شوند؟

مخزن پلی اتیلن را از نظر ظاهری می توان به مخازن افقی، عمودی، مخروطی، مکعبی و مناسب با انواع وانت و زیر پله تقسیم کرد که در این قسمت به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم.

اهمیت طراحی بسته بندی میوه خشک

اکنون که به اهمیت طراحی بسته بندی میوه خشک پی برده اید، ممکن است به فکر یافتن مجموعه ای از طرح های خلاقانه باشید. استودیو توسعه برند فاهار یک گروه خلاق و حرفه ای است که شما را به هدفتان می رساند. تنها کافی است مشخصات طرح مورد نظر و انتظارات خود از طرح نهایی را با مشاورین ما در میان بگذارید، متخصصان مجرب ما در این مجموعه پروژه های درخواستی شما را به بهترین نحو محقق خواهند کرد و جذاب ترین و مناسب ترین پکیج ها را برای شما آماده خواهند کرد. . .دستگاه بسته بندی میوه خشک کلیک کنید.

ایده بسته بندی میوه خشک در بسته های ایستاده

ظروف زیپ دار یکی از پرمصرف ترین بسته بندی ها برای بسته بندی میوه های خشک و سایر خشکبارها می باشد که در سایزهای مختلف و در طرح های مختلف با چاپ و بدون چاپ در بازار موجود می باشد و مورد استفاده افراد زیادی در این صنعت قرار می گیرد.

ایده بسته بندی میوه خشک در ظروف شیشه ای طرح دار

ظروف شیشه ای ساده و طرح دار از جمله ظروف لوکس موجود در بازار است که برای بسیاری از مشتریان برای بسته بندی نهایی استفاده نمی شود، اما در عوض می توان از این ظروف برای فروشگاه های چابک و مراسم مختلف برای توزیع چابک، خشکبار و بیشتر خشکبار استفاده کرد. زیبایی این ظروف حس خوبی ایجاد می کند.

از نمونه های دیگر ظروف بسته بندی که میتوان برای عرضه مستقیم محصولات اجیل – خشکبار و ایده بسته بندی میوه خشک در بازار از آن استفاده کرد استفاده از ظروف ماکروفری و کریستالی است این ظروف هم به علت زیبایی گزینه ای عالی برای بسته بندی محسوب میشوند اما در نبرد قیمتی ظروف ایستاده زیپ کیپ بیشتر مورد توجه هستند اما به هر حال بسیاری از مشتریان محصولات را در ظروف کریستالی و ماکروویوی میپسندند. حال اگر این ظروف همراه با طرح و چاپ شوند زیبایی بسته بندی ها دوچندان میشود.