طراحی بروشور یک تغییر بازی برای مشاغل است. طراحی بروشور اغلب برای مشاغل کوچک استفاده می شود. هر چقدر هم که این طراحی بروشور حرفه ای باشد، می تواند تحول عظیمی را در یک کسب و کار کوچک ایجاد کند، بنابراین در طراحی خلاقانه بروشور، اگر از ایده ای استفاده شود که بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند، می توان گفت که کسب و کاری که دارد طول می کشد. گام های موفق برای رسیدن به هدف. طراحی بروشور در اکثر شرکت ها با Word انجام می شود، اما اگر می خواهید به هدف خود برسید، حتما طراحی خود را به یک طراح بروشور خلاق که بروشور با فتوشاپ یا طراحی بروشور با InDesign طراحی می کند، بسپارید.
بروشور به عنوان یک نقشه جهت گیری در رابطه با موضوع مورد توضیح عمل می کند و دقت مخاطب را در مورد محتوای تحت پوشش افزایش می دهد. با توجه به بی حوصلگی مخاطبان امروزی و انتظار انتقال سریع محتوا، می توان بروشورهای بیشتری را برای موضوعات کالاهای مصرفی و خدمات اولیه طراحی و ارائه کرد.
امروزه به دلیل کاهش سایز کاغذ/تخته معمولا بروشورهای A4 یا A5 برش داده می شوند. اما به طور کلی بسته به موضوع و مخاطب و میزان تصاویر و متن، اندازه و ابعاد آن متغیر است.
چگونه بروشور طراحی کنیم؟
بروشورهایی که به خوبی طراحی و چاپ شده اند به شما در معرفی شرکت ها کمک می کنند و ابزار بسیار مناسبی برای تبلیغات اهداف و عملکرد شرکت هستند. یک بروشور خوب می تواند پایگاه یک شرکت را در بین مشتریان دائمی تقویت کند و در جذب مشتریان جدید موفق تر باشد.
بسته به اندازه و تعداد برگه های ترسیم شده برای یک بروشور، دستورالعمل ها و خطوط در نرم افزار مربوطه قرار داده شده و روی هر برگه طرح مورد نظر انجام شود. به عنوان مثال برای طراحی بروشور A4 که دارای دو خط و 3 برگ است، باید 29.7 را بر 3 تقسیم کنید و با یک خط لیدر هر برگ را حدود 9.5 سانتی متر از هم جدا کنید و روی هر کدام طرح مورد نظر را انجام دهیم. در پایان یکی از کارهایش، یک پرینت گرفت و صفحات را تا کرد و روی هم گذاشت تا مطمئن شود همه چیز سر جای خودش است.
چند ایده خوب برای طراحی بروشور تبلیغاتی
هر بروشور سه تایی که هر دو طرف آن رنگی باشد و روکش مات یا براق داشته باشد می تواند ظاهری حرفه ای ایجاد کند. از تیم بازاریابی خود برای ایجاد و آپلود یک بروشور شاهکار برای نمایش دیدگاه شخصی خود استفاده کنید. حتی می توانید از بین هزاران تصویر و طرح آماده، نمای کلی بروشور خود را تهیه کرده و با کمترین زحمت در سایت قرار دهید.
اگر برنامه بازاریابی شما مشخص است و اهداف مشخصی دارد، می توانید تعداد کمی بروشور (مثلاً 25) خریداری کنید. اگر موعد مقرر نزدیک است و زمان کافی برای تحویل ندارید، از چاپ دیجیتال استفاده کنید. لوگوی برند خود را روی بروشور چاپ کنید و برای اینکه برند خود را به عموم مردم بشناسانید، بهتر است برند خود را به وضوح ببینید و تبلیغ کنید.
- یکشنبه ۲۸ خرداد ۰۲ ۱۱:۴۲ ۴۵ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر