آرشیو شهریور ماه 1401

واردات انواع روغن

صنعت پروفیل جباری و راهنمای جامع
پرکاربرد ترین لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان
کاربرد و مزایای بست داربستی
فولاد قوطی 2*3
تاریخچه میلگرد شاهین بناب و محصولات آن
مراحل خرید لوله مبلی اصفهان
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

کلاه کار در ارتفاع

کلاه کار در ارتفاع

کلاه کار در ارتفاع یکی از تجهیزات ضروری برای افرادی است که شغل هایی پر ریسک دارند; مثلا افرادی که در ارتفاعات زیاد فعالیت می کنند.

این افراد با خطرات زیادی روبرو هستند که جان آنها را تهدید می کند, اما در صورتی که کارگران از این نوع کلاه ها استفاده کنند, می توانند از جانشان محافظت نمایند.

در هنگام ریزش ساختمان, سقوط, پرتاب شدن اجسام و غیره, این نوع کلاه ها به خوبی از سر افراد محافظت می کنند و از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری می نمایند.

برای ادامه مطلب کلاه کار در ارتفاع اینجا کلیک کنید.

مقنعه جوشکاری

مقنعه جوشکاری

مقنعه جوشکاری یکی از تجهیزات ایمنی پر کاربرد است که امروزه نقش حیاتی برای افرادی دارد که در زمینه جوشکاری مشغول به فعالیت هستند.

یکی از بزرگترین مشکلات در صنعت جوشکاری, پاشیدن مواد گدازه است که خطرات بسیار زیادی برای افراد ایجاد می نماید. خوشبختانه امروزه روش های مختلفی طراحی شده اند که افراد می توانند با ایمنی بیشتر به جوشکاری مشغول شوند.

قیمت تبلیغات روی اتوبوس در اصفهان

قیمت تبلیغات روی اتوبوس در اصفهان

قیمت تبلیغات روی اتوبوس در اصفهان که یکی از انواع تبلیغات در اصفهان است, بر اساس عوامل خاصی تعیین می گردد. آیا تا کنون نام تبلیغات محیطی به گوش شما خورده است؟ اگر جواب شما مثبت باشد پس حتما با رایج ترین, پر بازدید ترین و پر بازده ترین نوع تبلیغات محیطی یعنی تبلیغات روی اتوبوس آشنا هستید. در این مطلب از نکسوس که خود یک آژانس تبلیغاتی می باشد و در حیطه های مختلف تبلیغات چون تیزر تبلیغاتی در اصفهان فعالیت می کند, قصد داریم در مورد این روش فوق العاده, مزایا, معایب و قیمت آن صبحت کنیم; پس در ادامه همراه ما باشید.

منبع : قیمت تبلیغات روی اتوبوس در اصفهان نکسوس

طراحی کاتالوگ اصفهان

طراحی کاتالوگ اصفهان

طراحی کاتالوگ اصفهان یکی از خدمات تبلیغاتی پرتقاضا در دنیای امروز می باشد که شرکت ها, بانک ها, ادارجات, کارخانجات و… به دنبال آن هستند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبین معرفی کنند. مجموعه نکسوس یکی از آژانس های حرفه ای در زمینه طراحی کاتالوگ اصفهان و دیگر شاخه های تبلیغات است که این خدمات را به به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می نماید.

برای ادامه مطلب طراحی کاتالوگ در اصفهان اینجا کلیک کنید.

کفش زیره نسوز

کفش زیره نسوز

کفش زیره نسوز یکی از مناسب ترین تجهیزات ایمنی کار های پر ریسک است; زیرا باعث می‌ شود تا پوشش کار تکمیل گردد و فرد دچار آسیب نشود.

انسان همواره باید به دنبال محافظت از جان خود در برابر آسیب ها و خطرات متفاوتی باشد; از این رو بهتر است که از ابزار و لباس های ایمنی, مخصوصاً در محیط کاری استفاده کند.

همانطور که می دانید پا قلب دوم انسان است و یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که انسان ها می توانند انجام دهند, این است که از کفش های غیر استاندارد حین کار استفاده کنند.

کفش های زیره نسوز جزو ابزار های ایمنی هستند که برای کارمندان و کارگران تولید می گردند; این کفش های ایمنی که در روزگاران گذشته مورد استفاده افراد مختلف در شغل های گوناگون قرار می گرفت, امروزه جزو ملزومات مشاغل پر خطر به شمار می ‌آید.

برای ادامه مطلب کفش زیره نسوز اینجا کلیک کنید.

کفش ایمنی صنعتی

کفش ایمنی صنعتی

کفش ایمنی صنعتی از آن دسته محصولاتی است که وجود آن در پروژه های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از دست ها, این پا های ما هستند که در معرض آسیب های فیزیکی زیادی قرار دارند.

له شدن در اثر سقوط اجسام سنگین روی انگشتان, برخورد مواد اسیدی و خورنده, شکستگی, سوختگی و… بخشی از خطراتی هستند که سلامت کارگران را به شدت تهدید می کنند.

از این رو خرید تجهیزات و لباس های مناسب از جمله کفش های ایمنی می تواند ریسک بروز چنین مشکلاتی را به شکل چشمگیری کاهش دهد. چنانچه قصد خرید کفش و پوتین ایمنی را دارید, توصیه می کنیم این بخش را مطالعه نمایید.

برای ادامه مطلب کفش ایمنی صنعتی اینجا کلیک کنید.

 

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد با ارائه این محصول به صورت کارخانه ای نیاز شد.این روزها افراد به دلیل مشغله های کاری خود ترجیه می دهند تا از مواد غذایی آماده استفاده نمایند. ساندویچ سرد نیز از نمونه این مواد غذایی می باشد. شرکت ها و کارخانجاتی به تولید انواع متنوع ساندویچ سرد پرداخته اند. و برای ارائه آن به بازار به ماشین آلات بسته بندی نیاز پیدا نموده اند. از این رو در صنایع بسته بندی پیروز پک به تولید این دستگاه بسته بندی با سیستم های متنوع:

  • مکانیکی
  • نیمه اتوماتیک
  • تمامی اتوماتیک

منبع : دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد پیروزپک سپاهان

دستگاه بسته بندی مواد دارویی

دستگاه بسته بندی مواد دارویی

دستگاه بسته بندی مواد دارویی جزء مدرن ترین دستگاه های موجود در بازار است که برای بسته بندی قرص ها و مواد دارویی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این دستگاه نسبت به دستگاه های بسته بندی دیگر متفاوت می باشد. مجموعه پیروز پک با ارائه راهنمای خرید و فراهم آوردن شرایط فروش با قیمت مناسب, یکی از بهترین مراکز برای تهیه این دستگاه ها به شمار می آید .

برای ادامه مطلب دستگاه بسته بندی مواد دارویی کلیک کنید.

بساز بفروش اصفهان

بساز بفروش اصفهان

بساز بفروش اصفهان جزو فرصت های خوب برای سرمایه گذاری به حساب می آید. شما می توانید با شرکت اسپرلوس در ساختمان سازی در اصفهان مشارکت کنید و سود هنگفتی به دست آوردید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت گروه ساختمانی اسپرلوس مراجعه فرمایید.

ساختمان سازی در اصفهان در بساز بفروش

یکی از مشاغلی که امروزه بر سر زبان ها افتاده و توجه همه را به خود جلب کرده است, بساز بفروش یا به عبارت دیگر همان ساخت و ساز است. بدون شک همه شما افراد زیادی را در اطراف خود می شناسید که با ورود به صنعت ساخت و ساز و ساختمان سازی در اصفهان سود های بسیار زیادی کسب کرده اند و این شما را هم وسوسه می کند تا به این شغل ورود کنید.

برای ادامه مطلب بساز بفروش اصفهان کلیک کنید.

خرید خانه در اصفهان

خرید خانه در اصفهان

خرید خانه در اصفهان جزء آن تصمیمات نسبتا بزرگ است که فرد می خواهد مناسب ترین انتخاب را در میان تعداد زیادی از انتخاب های گوناگون داشته باشد. خرید خانه ویژگی‌های بسیاری را با خودش به همراه دارد. عدم نگرانی از پرداخت ماهیانه اجاره یا چیز های دیگر خیلی ها را به خرید خانه ترغیب می‌کند. اما خرید خانه به تنهایی کار آسونی نبوده و باید نکاتی رو درنظر گرفت. البته نکات مهم در این انتخاب, می توانند در انتخاب زمین مناسب برای ساخت و ساز که اولین مرحله از صفر تا صد ساختمان در اصفهان را تشکیل میدهد, نیز صدق کنند.

به طور کلی خرید خانه در کنار سختی ها, شیرینی‌های زیادی رو هم به دنبال دارد. پیش از هر چیزی برای داشتن یک منزل شیک در اصفهان, اول باید توصیه‌های مهمی که در بحث خرید خانه در اصفهان وجود دارد را بدانید. در ادامه این مقاله, بعضی از این توصیه ها را باهم بررسی می‌کنیم.

برای خرید خانه در اصفهان اینجا کلیک کنید.