آرشیو مهر ماه 1401

واردات انواع روغن

صنعت پروفیل جباری و راهنمای جامع
پرکاربرد ترین لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان
کاربرد و مزایای بست داربستی
فولاد قوطی 2*3
تاریخچه میلگرد شاهین بناب و محصولات آن
مراحل خرید لوله مبلی اصفهان
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طراحی و نقشه کشی ساختمان در اصفها

طراحی و نقشه کشی ساختمان در اصفهان اولین و مهم‌ترین گام در هنگام اجرای پروژه‌های ساختمانی و ساختمان سازی در اصفهان است بنابراین شخصی که برای این موقعیت انتخاب می‌گردد می‌بایست فردی ماهر و مجرب باشد.

علاوه بر این به منظور آنکه ساختمان و پروژه در حال احداث قادر به دریافت تائیدیه های لازم باشد می‌بایست تا نقشه آن را مطابق با مطابق با ضوابط نظام مهندسی طراحی نمود. عدم توجه به این امر سبب می‌شود تا پروژه ساختمانی در آینده نه چندان دوری با خسارت‌های مالی و جانی بسیار جدی روبه‌رو شود.

قیمت طراحی سازه ساختمان در اصفهان 

قیمت طراحی سازه ساختمان در اصفهان برای انواع ساختمان های ویلایی, تجاری و مسکونی با توجه به نوع ساختمان و ابعاد پروژه, روش طراحی و تجربه طراح, متفاوت است. طراحی سازه عملیاتی است که با اهداف معماری, مهندسی و فنی برای تعیین پیکربندی, ابعاد و قطعات ساختمان انجام می شود. یک طرح برای ساختمان سازی در اصفهان با اهداف زیادی از جمله: ایجاد ایمنی, کارایی مطلوب و ماندگاری بالا ساختمان صورت می گیرد. طراحی ساختمانی چیست؟ این طراحی تخصصی چه مزیت هایی دارد؟ در ادامه با ما باشید تا شما عزیزان را با پاسخ این سوالات آشنا کنیم.

 

طراحی حیاط در اصفهان

طراحی حیاط در اصفهان توسط گروه معماران و نقشه کشان اسپرلوس در شهر اصفهان و دیگر شهرا انجام میپذیرد  لازم به ذکر است که اهمیتی ندارد که در چه فضایی مشغول زندگی کردن هستید در هر صورت, حیاط و محوطه زیبای آن می‌تواند ساعات خوشی را برای شما و اعضای خانواده رقم بزند. مهم است تا این فضا به گونه طراحی شود تا بیشترین زیبایی و حس آرامش را به افراد منتقل کند بنابراین برای طراحی حیاط در اصفهان و ساختمان سازی در اصفهان باید از افراد مجرب و خبره در این زمینه کمک گرفت. در این مقاله از اسپرلوس با نکات طراحی حیاط آشنا خواهید شد.

 

بازسازی خانه های قدیمی با کمترین هزینه 

بازسازی خانه های قدیمی با کمترین هزینه می‌تواند تحول بسیار بزرگی در فضای منزل شما ایجاد کند. شما به راحتی می‌توانید با هزینه بسیار کم، بخش‌های مختلف خانه خود را مجدداد طراحی کرده و بخش‌های جدیدی با آن اضافه کنید و یا تنها به تعمیر این بخش‌ها بپردازید. هدف هرآنچه که باشد زیباتر و دلنشین‌ تر شدن فضای زندگی است. در این مقاله از اسپرلوس، هرآنچه باید درباره ساختمان سازی در اصفهان بدانید را به شما خواهیم گفت.

دستگاه بسته بندی لوازم التحریر

دستگاه بسته بندی لوازم التحریر

دستگاه بسته بندی لوازم التحریر, با سرعت عمل بالایی که دارد, می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن, کار بسته بندی محصولاتی همچون خودکار, مداد, قلمو و غیره را انجام بدهد. با شروع شدن فصل مدارس, تقاضای مشتریان برای خرید لوازم التحریر افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل کارخانه های تولید کننده این محصولات باید بتوانند تولیدات خود را افزایش بدهند.

دستگاه بسته بندی چای کیسه ای

دستگاه بسته بندی چای کیسه ای برای بسته بندی تک عددی تی بگ ها از نمونه کاربرد دستگاه های بسته بندی افقی تولیدی مان در پیروز پک می باشد.این نوع بسته بندی مناسب برای بسته بندی دمنوش ها ، انواع چای تی بگ و چای مدادی می باشد.

دستگاه بسته بندی قرص لباسشویی

دستگاه بسته بندی قرص لباسشویی

دستگاه بسته بندی قرص لباسشویی چه مزایایی دارد؟ عملکرد این دستگاه چگونه است؟ امروزه صنعت بسته بندی مواد نوعی هنر محسوب می شود که هدف از بسته بندی, حفاظت از مواد است. این دستگاه بسته بندی مانند دیگر دستگاه های بسته بندی که از جمله آنها می توان به دستگاه بسته بندی نان سنگک و… اشاره کرد جزو تجهیزات صنعتی به شمار می رود که نقش مهمی در تولید این قرص ها دارد.

پمپ آب یک اسب 

پمپ آب یک اسب در میان انواع پمپ آب خانگی در شرکت نوید پمپ اسپادان:

“پمپ آب یک اسب ” اشاره به قدرت پمپ دارد. قدرت برای پمپ یعنی نیرویی که به وسیلۀ آن آب را جابجا میکند که این امر ماهیت اصلی یک پمپ را می سازد. در بازار امروز انواع پمپ ساخته می شود که امروزه هر نوع پمپ دارای کارایی لازم و منحصر به فرد خودش است. اما شرکت نوید پمپ اسپادان قصد دارد در این مقاله, به پمپ آب یک اسب بخار بپردازد که برای آن می توان از برندهای متفاوتی همانند موارد زیر را نام برد

برای ادامه مطلب پمپ آب یک اسب اینجا کلیک کنید.

نگه داری از پمپ آبرسانی خانگی

نگه داری از پمپ آبرسانی خانگی 

نگه داری از پمپ آب خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه، بیش از هر زمان دیگری، با ساختمان‌هایی مواجه هستیم که به‌ صورت چند طبقه ساخته شده‌اند. یکی از مشکلات عمده‌ای که برای این ساختمان‌ها به وجود می‌آید، فشار آب است. در حقیقت این ساختمان‌ها بدون داشتن یک پمپ آبرسانی نمی‌توانند آب را به طبقات بالاتر انتقال دهند. لذا استفاده از تجهیزاتی از قبیل پمپ آب خانگی برای این ساختمان‌ها ضرورت دارد.

دستگاهی که می‌تواند نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل ساخته، فشار آب را تقویت کند و آن را افزایش دهد. این پمپ‌ها در انواع مختلفی ساخته‌ شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. استفاده از پمپ آبرسانی خانگی، فرآیند نصب و نگه‌داری و نحوه انتخاب آنها برای مصارف مورد نظر شما، داری یک سری نکاتی است و لازم است بایدها و نبایدهای استفاده از این پمپ های خانگی را بدانید تا با این تجهیزات دچار مشکل نشوید. بنابراین در این مقاله قصد داریم برخی از بایدها و نبایدهای استفاده از پمپ آب خانگی را بیان کنیم.

پیمانکاری سوله در اصفهان

پیمانکاری سوله در اصفهان و اجرای سوله توسط گروه ساختمان سازی در اصفهان اسپرلوس :

سوله‌ها که به طور گسترده آن را در انبارها,تعمیرگاه‌ها,سالن‌های ورزشی و… مشاهده کرده‌اید نوعی از سازه‌های فلزی هستد که بر اساس محاسبات دقیق و خاص, طراحی و سپس تولید می‌گردند. به طور کلی در برخی فضاهایی که نیاز به قاب با دهانه بزرگ وجود دارد می‌توان از سوله استفاده نمود. امروزه بسیاری از کارخانجات، مرغداری‌ها و… تمایل به پیمانکاری سوله در اصفهان دارند چرا که از نظر اقتصادی برای آنها به‌صرفه می باشد.