آرشیو تیر ماه 1401

واردات انواع روغن

صنعت پروفیل جباری و راهنمای جامع
پرکاربرد ترین لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان
کاربرد و مزایای بست داربستی
فولاد قوطی 2*3
تاریخچه میلگرد شاهین بناب و محصولات آن
مراحل خرید لوله مبلی اصفهان
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سرویس 28 پارچه آرکوپال

سرویس 28 پارچه آرکوپال

سرویس 28 پارچه آرکوپال هومیت :

ظروف آرکوپال, محصولات یک شرکت فرانسوی هستند که در کشور ما, به دلیل مزایای بسیاری از جمله وزن سبک, نشکن بودن, قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی و مایکرویو, مقاومت و دوام بالا, به یکی از پرفروش‌ ترین محصولات پذیرایی و غذاخوری تبدیل شده‌اند.

این محصولات در انواع تکه‌ های مختلف موجود می‌باشند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده و میهمانان خود, ظروف آرکوپال مناسب را سفارش دهید. سرویس آرکوپال 28 پارچه آرکوپال برای 6 نفر مناسب می‌باشد.

برای ادامه مطلب سرویس 28 پارچه آرکوپال اینجا کلیک کنید.

ظروف اوپال

ظروف اوپال

ظروف اوپال در فروشگاه هومیت :

امروزه تنوع ظروف غذاخوری بسیار زیاد شده و هر روز طرح و مدل های جدیدتر به بازار مصرف عرضه می شوند. هر نوع ظرفی که تولید می شود, خصوصیات و کاربردهای مخصوص به خود را دارد.

انواع ظروف اوپال, چینی, آرکوپال و غیره در سفره های ایرانیان افزایش بسیار زیادی پیدا کرده است. اکثر افراد هنگام انتخاب ظروف خود بیشتر به زیبایی محصولات توجه دارند. اما باید دقت کرد که کیفیت محصولات هم فاکتور بسیار مهمی برای انتخاب ظروف غذاخوری مناسب است.

ظروف اوپال چیست؟

ظروف اوپال
ظروف اوپال

ظروف غذاخوری اوپال، یکی از جدیدترین محصولاتی هستند که امروزه وارد بازار مصرف شده اند و با اکثر برندهای دیگر در حال رقابت هستند. جذابیت خاصی که در محصولات اوپال وجود دارد, به دلیل جنس ظریف آن است که توسط سرامیک و شیشه ساخته شده است.

با توجه به اینکه ظروف غذاخوری اوپال دارای وزن بسیار کم و جذابیت خاصی در طرح و رنگ هستند, پس روز به روز طرفداران آن در حال افزایش است. سروی های غذاخوری اوپال را در حرارت فوق العاده بالایی تولید می کنند, به همین دلیل در برابر انواع ضربه ها مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند.

برای ادامه مطلب ظروف اوپال اینجا کلیک کنید.

قیمت سرویس آرکوپال 40 پارچه

قیمت سرویس آرکوپال 40 پارچه

قیمت سرویس آرکوپال 40 پارچه در این شرکت :

در کشور ما ایران,پذیرایی از میهمان و چیدن سفره‌ هایی چشم‌نواز اهمیت بسیار زیادی دارد. میزبان یک میهمانی, تلاش می‌کند تا با ظروف زیبا و شیک, از میهمانان خود پذیرایی کرده و سلیقه او مورد تحسین قرار گیرد.

اگر شما نیز به مهمان‌ نوازی علاقه زیادی دارید و داشتن یک سفره شکیل و چشمگیر برای شما بسیار اهمیت دارد ما به شما خرید سرویس آرکوپال 40 پارچه را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول تمام آنچه برای یک پذیرایی رویایی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

قیمت سرویس آرکوپال 40 پارچه و معرفی این محصول

قیمت سرویس آرکوپال 40 پارچه
قیمت سرویس آرکوپال 40 پارچه

سرویس آرکوپال 40 پارچه, یکی از محبوب‌ ترین و پرفروش‌ ترین لوازم پذیرایی است که برای میهمانی‌ های رسمی و غیر رسمی, بهترین گزینه محسوب می‌شود. این محصول, دارای ظرافیت و زیبایی شیشه و مقاومت ظروف چینی است که در میهمانی‌های شما, جلوه‌ای چشم‌نواز بر روی میز پذیرایی ایجاد می‌کند.
برای آن دسته از افرادی که میهمانان زیادی دارند, این محصول می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده باشد.

برای ادامه مطلب قیمت سرویس آرکوپال 40 پارچه کلیک کنید.

 

تیزر تبلیغاتی در اصفهان

تیزر تبلیغاتی در اصفهان

تیزر تبلیغاتی در اصفهان توسط شرکت نکسوس :

در دنیای امروزه که فضای مجازی گسترش یافته است,همه کسب‌ و کارها در جهت تبلیغ برند و فعالیت خود تلاش زیادی می‌کنند. بنابراین تبلیغات جزء جداناپذیر همه اصناف و حوزه‌های مختلف هستند. استفاده از تبلیغات مزایا و کاربرد‌های زیادی دارد که در ادامه به آن‌ ها می‌پردازیم, همچنین تبلیغات به روش‌ های مختلفی صورت می‌گیرد که یکی از بهترین و مؤثرترین آن‌ها تیزر تبلیغاتی است.

تیزر تبلیغاتی در شهر‌های مختلف به خصوص کلان‌ شهر‌هایی مانند اصفهان عملکرد خیلی عالی دارند. مجموعه‌ های زیادی وجود دارند که در زمینه تولید و ارائه انواع تیزر تبلیغاتی فعالیت دارند که تولید تیزر تبلیغاتی در اصفهان باید توسط افراد متخصص و ماهر در این زمینه صورت گیرد‌.

در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با ساخت تیزر تبلیغاتی اصفهان,انواع تیزر تبلیغاتی و بهترین مجموعه ارائه دهنده این خدمات آشنا کنیم.

 

تیزر تبلیغاتی تبلیغاتی در اصفهان و انوع آن

تیزر تبلیغاتی در اصفهان
تیزر تبلیغاتی در اصفهان

همه افراد در طول روز از رسانه‌هایی مانند تلویزیون و یا فضای مجازی استفاده می‌کنند و قطعاً با تیزر تبلیغاتی مواجه شده‌اند. همانطور که از نام تیزر تبلیغاتی معلوم بوده و در فرهنگ لغت بیان شده است, تیزر تبلیغاتی آگهی مناسبی حاوی اطلاعات مختلف درمورد یک محصول, برند, حوزه‌کاری و یا فعالیت‌های گوناگون است.

تیزر‌های تبلیغاتی باتوجه فضایی که قرار است از آن‌ ها استفاده شود و اهداف و مخاطبانی که دارند طراحی می‌شوند و مدت زمان‌ آن‌ها نیز باهم تفاوت دارد.
تیزر‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که لازم است انواع آن را شناخت و با توجه به اهداف خود می‌توان مناسب‌ ترین آن‌ ها را انتخاب نمود. برخی از مهم‌ترین انواع تیزر‌ تبلیغاتی به شرح زیر است.

برای ادامه مطلب تیزر تبلیغاتی در اصفهان کلیک کنید.

داستان های فکری و فلسفی برای کودکان

داستان های فکری و فلسفی برای کودکان

داستان های فکری و فلسفی برای کودکان در انتشارات یارمانا :

همه ما این جمله را زیاد شنیده‌ایم که ذهن کودکان مانند لوح سفیدی است که با رفتار‌ها و آموزش‌هایی که در دوران کودکی می‌بیند پر می‌شود که این جمله, فقط یک جمله نیست بلکه واقعیت مهمی درمورد ذهن کودکان است.

کودکان هر چیزی را که می‌بینند و می‌شنوند در رفتار خود نشان می‌دهند بنابراین, یکی از بهترین ابزار‌هایی که می‌تواند تأثیر مثبتی بر افکار و رفتار کودکان داشته باشد داستان‌ها هستند.

داستان‌ها موضوعات مختلفی دارند که یکی از بهترین موضوعات برای کنکاش ذهن کودکان داستان‌های فکری و فلسفی هستند که در ادامه به اهمیت داستان های فکری و فلسفی برای کودکان می‌پردازیم.

 

معرفی داستان های فکری و فلسفی برای کودکان

داستان های فکری و فلسفی برای کودکان

داستان های فکری و فلسفی برای کودکان

ماتیو لیپمن اولین کسی بود که آموزش فلسفه برای کودکان را واجب دانست زیرا, هنگام آموزش فلسفه به دانشجویان متوجه شد که دانشجویان در یادگیری فلسفه مشکل دارند و به این نتیجه رسید که یادگیری فلسفه باید در سال‌ های ابتدایی زندگی یعنی سنینی ۱۰ تا ۱۲ سالگی به کودکان آموزش داده شود تا مقدمه‌ای بر آموزش اصولی مباحث فلسفی در بزرگسالی شود.

برای ادامه مطلب داستان های فکری و فلسفی برای کودکان اینجا کلیک کنید.

پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی , پمپ هایی که نسبت به بقیه پمپ ها کوچکتر به نظر می رسند چرا که کاربرد این پمپ ها برای مصارف خانگی است و با توجه به نوع فضای مورد استفاده پمپ اندازه آن ها طراحی میشوداین نوع پمپ ها چون دارای ظاهری هستند تقریبا کوچک معمولا برای مواردی دیگر از جمله در آبیاری زمین های کشاورزی می توانند کمک خوبی باشند و البته کار اصلی آنها تامین آبی است که برای خانه ها و یا آپارتمان ها بکار می رود که فشار آب در آن ها کم است.در واقع مصرف اصلی این نوع پمپ ها برای مصارف خانگی است که فشار آب کمی دارند .این نوع پمپ آب خانگی دارای انواع متنوعی است و جریان آب را در ساختمان ها تسهیل می کند.انواع پمپ آب خانگی در بخش زیر آمده است.

 

پمپ آب خانگی چیست؟

پمپ آب خانگی

بهترین پمپ آب خانگی

 

 

پمپ هایی که از نظر ابعاد دارای اندازه بزرگی نیستند و حتی کوچک به نظر می رسند و حتی به آنها مینی پمپ نیز گفته می شود,این نوع پمپ چون دارای ظاهری هستند تقریبا کوچک معمولا برای مواردی دیگر از جمله در آبیاری زمین های کشاورزی می توانند کمک خوبی باشند و البته کار اصلی آنها تامین آبی است که برای خانه ها و یا آپارتمان ها بکار می رود.این نوع این محصول دارای انواع متنوعی است و جریان آب را در ساختمان ها تسهیل می کند.

انواع پمپ آب خانگی در بخش زیر آمده است و همچنین شما عزیزان با مراجعه به قسمت محصولات نوید پمپ میتوانید کاتالوگ کامل پمپ های آب خانگی رو دانلود کنید

  • الکتروپمپ نیم اسب بخار محیطی و بشقابی
  • الکتروپمپ یک اسب بخار محیطی و بشقابی
  • الکتروپمپ دو اسب بخار بشقابی
  • الکتروپمپ یک اسب بخار جتی
  • الکتروپمپ یک اسب بخار دو پروانه
  • الکتروپمپ یک ونیم اسب بخار دو پروانه
  • الکتروپمپ دو اسب دو پروانه

برای ادامه مطلب پمپ آب خانگی اینجا کلیک کنید.

بوستر پمپ

بوستر پمپ , خرید بوستر پمپ دور متغیر در شرکت نوید پمپ اسپادان

شاید شما هم کلمه بوستر پمپ رو شنیده باشید و براتون سوال پیش ومده باشه که بوستر پمپ چیه؟ و عملا چه تفاوتی با پمپ آب خانگی داره؟ و اگر هم متخصص باشید دوست دارید بدونید که نحوه صحیح نصب بوستر پمپ به شکل است؟ برای اینکه تمام این سوالات رو جواب رو بدونید تا آخر این مطلب از نوید پمپ اسپادان باشید

بوستر پمپ یکی از انواع پمپ‌های آب‌ رسانی بوده که به‌ منظور تأمین آب آشامیدنی و شرب مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع مختلفی نیز دارد. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه انواع بوستر پمپ بپردازیم اما پیش‌ از ورود به بحث، لازم است بدانید که بوستر پمپ چیست.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ‌

انواع بوستر پمپ‌

 

در برخی از مواقع ,میزان آب مصرفی در مراکز مختلف دچار تغییراتی می­شود. چراکه الگوی خاصی برای میزان مصرف آن وجود ندارد. این عامل, فشار آب را نیز تغییر می‌دهد و آن را به‌ صورت ناگهانی کم و زیاد می‌کند. در چنین شرایطی ممکن است آسیب‌ هایی به لوله‌ های آب وارد شده و یا شیرآلات دچار نواقصی گردند و یا برخی از نقاط شهر دچار کم‌ آبی و یا قطعی آب شوند.

بنابراین لازم است حتما از طریق برخی از تجهیزات، فشار آب و نوسانات آن کنترل و تنظیم گردند. در چنین شرایطی از انواع بوستر پمپ‌ ها استفاده می‌کنند. وسایلی که وظیفه دارند فشار آب مصرفی لوله‌ها را تنظیم نمایند.

لذا می­توان گفت بوستر پمپ‌ ها سیستم‌ های تقویت‌ کننده فشار آب بوده و از جمله مهم‌ترین تجهیزات برای افزایش فشار آب هستند. در حقیقت، هدف اولیه از ساخت و طراحی انواع بوستر پمپ‌ ها ایجاد فشار آب کافی و مناسب در بخش‌ های مختلف یک مجموعه است.

از بوستر پمپ‌ها علاوه‌ بر مصارف خانگی در مراکز اداری و تجاری, کشاورزی و آبیاری نیز استفاده می‌کنند. بنابراین این سیستم‌ ها در انواع مختلفی ساخته‌ شده و هر کدام برای کاربردی ویژه مناسب هستند.

برای ادامه مطلب بوستر پمپ اینجا کلیک کنید.

عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

عکاسی تبلیغاتی در اصفهان نکسوس :

امروزه روش‌ های زیادی برای تبلیغات برند و کسب‌ و کارها وجود دارد که با توجه به نوع فعالیت و اهداف خود می‌توان مناسب‌ ترین آن‌ها را انتخاب کرد و دامنه فعالیت و برند خود را به میزان قابل توجهی گسترش داد‌. یکی از بهترین روش‌ های تبلیغاتی که امروزه رسمیت زیادی یافته و طرفداران زیادی دارد عکاسی تبلیغاتی است که تا کنون رضایت‌ مندی بالایی را برای کسب‌ و کار‌های مختلف ایجاد کرده است.

علاوه‌براین همانطور که همه ما می‌ دانیم اصفهان یکی از کلان شهر‌های پرجمعیت ایران محسوب می‌شود که خدمات و فعالیت‌ های زیادی در آن صورت می‌گیرد و در همه حوزه‌ ها رقابت وجود دارد و درصورتی که تبلیغات مناسبی انجام نشود نمی‌توان در زمینه فعالیت خود پیشرفت مناسبی داشت.
بنابراین در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین روش‌ های تبلیغ در اصفهان یعنی عکاسی تبلیغاتی اصفهان آشنا کرده و بهترین مجموعه ارائه دهنده این خدمات را به شما معرفی کنیم.

 

دلایل اهمیت عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

عکاسی تبلیغاتی در اصفهان
عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

 

یکی از موارد مهم که همه کسب‌ و‌ کار‌ها و برند‌ها برای افزایش فروش و جذب مخاطبان بیش‌تر به آن نیاز دارند تبلیغات مناسب است. تبلیغات مناسب باعث می‌شود که برند و فعالیت شما معروف شود و درصورتی که تبلیغات توسط افراد و مجموعه‌های متخصص انجام شود بازخورد و عملکرد عالی خواهد داشت. عکاسی تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌ های تبلیغات است که تا کنون مشاغل و حوزه‌ های کاری زیادی را بهبود و گسترش داده و این روش به معروفیت برند و نوع فعالیت، کمک زیادی می‌کند.

برای ادامه مطلب عکاسی تبلیغاتی در اصفهان کلیک کنید.

قیمت سرویس آرکوپال 25 پارچه

قیمت سرویس آرکوپال 25 پارچه

قیمت سرویس آرکوپال 25 پارچه در فروشگاه هومیت :

ظروف اوپال , محصولات تولید شده توسط یک برند فرانسوی هستند که به دلایل بسیار زیادی که در ادامه عنوان می‌کنیم به یکی از ظروف آشپزخانه و پذیرایی پرطرفدار در میان بانوان ایرانی تبدیل شده است.

جنس این محصولات به ظرافت ظروف شیشه‌ ای و به مقاومت ظروف چینی است و به دلیل طرح‌ها و رنگبندی متنوعی که دارند زیبایی آشپزخانه و میز پذیرایی شما را دوچندان می‌گنند.

 

خرید و قیمت سرویس آرکوپال 25 پارچه هومیت

قیمت سرویس آرکوپال 25 پارچه
قیمت سرویس آرکوپال 25 پارچه

اگر تمایل دارید برای مصارف شخصی و خانوادگی خود از ظروف آرکوپال استفاده کنید توصیه ما خرید یک سرویس 25 پارچه است چرا که تعداد ظروف کافی را در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر این قیمت سرویس آرکوپال 25 پارچه نیز بسیار مناسب است.

سرویس آرکوپال 25 پارچه برای چه کسانی مناسب است؟

خرید سرویس آرکوپال 25 پارچه
خرید سرویس آرکوپال 25 پارچه

به جرئت می‌توان گفت ظروف آرکوپال را در هر آشپزخانه ایرانی می‌توانید پیدا کنید. این ظروف طرح‌های بسیار زیبا و رنگبندی بسیار چشم‌نوازی دارند و به دلیل کیفیت ساخت بالای خود توجه بسیاری از بانوان ایرانی را به خود جلب کرده است.

برای ادامه مطلب قیمت سرویس آرکوپال 25 پارچه هومیت اینجا کلیک کنید.

پمپ آب اصفهان

پمپ آب اصفهان

پمپ آب اصفهان یا تلمبه وسیله ای مکانیکی است که برای جا به جایی و یا انتقال آب یا انواع مایعات و سپس با افزایش فشار موجب جا به جایی آن ها با ارتفاع پایین تر یا بالاتر می شود. همچنین کاربرد پمپ های آب در صنایع مختلف بسیار زیاد است و از منابع انرژی متفاوتی استفاده می کنند. از جمله این پمپ ها با کاربرد برقی, دستی,موتورهای نیروی بادی و درون سوز می باشند. البته این پمپ ها در سایزهای مختلف ساخته می شوند که از سایزهای میکروسکوپی آن جهت انجام کارهای پزشکی استفاده می شود.

از سایزهای بزرگ آن نیز در صنایع مختلف استفاده می شود. پمپ های آب انرژی مکانیکی خود را از یک مخزن خارجی همچنین موتور می گیرند و به سیال مایعات که از آنجا عبور می کنند انتقال خواهند داد. البته با خروج سیال از پمپ انرژی آن افزایش می یابد. از این پمپ ها برای انتقال و جابجایی سیال ها از یک قسمت به قسمت دیگر در سیستم هیدرولیک و یا سیستم لوله کشی استفاده می کنند که انواع مختلف با کاربردهای خاصی دارند.

 

نمایندگی پمپ آب اصفهان

[caption id="attachment_4062" align="aligncenter" width="433"] پمپ آب دورانی[/caption]

واحدهای اندازه گیری پمپ آب اصفهان

دبی به مقدار عبور سیال از یک مکان مشخص در واحد زمان است و علامت اختصاری آن Q می باشد. حال تعریف کلی آبدهی در پمپ آب اصفهان به صورت زیر است که مقدار مایع یا سیال در واحد معینی از زمان و از قسمتی خاص مثل خروجی پمپ خارج می شود که واحد اندازه گیری آن بر حسب مترمکعب بر ساعت, لیتر بر ثانیه و لیتر بر دقیقه می باشد‌. بنابراین مقدار هد هیدرولیکی با انرژی پتانسیل الکتریکی و مقدار ولتاژ برابر است. در نتیجه میزان جریان هیدرولیکی با جریان الکتریکی و مقدار آمپر برابر است.حال نازکتر شدن سیم انتقال برای جریان الکتریسیته میزان جریان عبوری کاهش می یابد و با کاهش سطح مقطع و قطر لوله جهت انتقال آب دبی آن نیز کاهش خواهد یافت‌. اگر در دو طرف لوله افقی مقدار هد یکسان به کار رفته باشد باعث می شود که سیال داخل لوله بدون جریان باشد.

پمپ آب اصفهان هد(ارتفاع) یا فشار پمپ

یعنی پمپ تا چه ارتفاعی می تواند سیال یا آب تحت فشار را بالا ببرد. همچنین پمپ آب سانتریفیوژ فشار یا هد آب را بر حسب فوت یا متر اندازه می گیرد. اما در پمپ های جا به جایی مثبت و روتاری, میزان فشار پمپ بر حسب کیلو پاسکال یا بار محاسبه می شود. البته ارتفاع پمپاژ هر نوع پمپ بر حسب سرعت گردش موتور و قطر پروانه پمپ محاسبه می شود و نوع سیال مورد نظر اهمیت ندارد.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.