آرشیو تیر ماه 1402

واردات انواع روغن

صنعت پروفیل جباری و راهنمای جامع
پرکاربرد ترین لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان
کاربرد و مزایای بست داربستی
فولاد قوطی 2*3
تاریخچه میلگرد شاهین بناب و محصولات آن
مراحل خرید لوله مبلی اصفهان
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

انواع مهریه بهترین وکیل طلاق در اصفهان

در اغلب موارد حق الوکاله بر اساس عرف و توافق طرفین تعیین می شود. نحوه پرداخت حق الوکاله معمولاً توافقی است که بخشی از آن در ابتدا و مابقی در پایان پرونده پرداخت می شود.بهترین وکیل طلاق در اصفهان اینجا کلیک کنید. 

مهمترین معیار در تعیین نرخ حق الوکاله، مهریه عرفی جامعه حقوقی است. به عنوان مثال حق الزحمه وکیل مهریه در اصفهان حدود 10 درصد مبلغ درخواستی است. البته با توجه به اندازه آن، هر چه مبلغ درخواستی بیشتر باشد، درصد حق الوکاله کمتر می شود. در برخی موارد حتی به 3 یا 4 درصد هم می رسد.

انواع مهریه در قانون جمهوری اسلامی

بسته به زمان تصمیم گیری در مورد میزان  پرداخت مهریه و زمان پرداخت آن مهریه انواع مختلفی دارد. و درصد حق الزحمه وکیل مهریه اصفهان بر اساس نوع و میزان مهریه و توافق طرفین توسط وکیل مهریه اصفهان تعیین می شود.
که شامل:

مهرالمسل

در صورتی که در زمان عقد در مورد مهریه توافقی صورت نگرفته باشد و یا اینکه مهریه به نحوی تعیین شده باشد که مطابق قانون نبوده ولی عقد بین زوجین واقع شده باشد. در این شرایط مهریه ای معادل وضعیت زوجه بر اساس آداب و رسوم محلی، وضعیت خاص زوجه از قبیل تحصیلات، سن، شغل و مانند آن تعیین می شود. به این نوع مهریه مهرالمثل می گویند.

برای اطلاع از حق الزحمه وکیل مهریه در اصفهان برای این نوع مهریه می توانید با خانم پارسا وکیل طلاق در اصفهان تماس بگیرید.

مهرالمتعه

در صورتی که در عقد نکاح مهریه درج نشده باشد و یا شرط عدم مهریه باشد و زوج قبل از دخول تصمیم به طلاق زوجه بگیرد. در این صورت مبلغی را به عنوان مهریه تعیین می کنند و به زوجه پرداخت می شود. این مبلغ به وضعیت مالی زوجین بستگی دارد.

برای اطلاع از حق الزحمه وکیل مهریه در اصفهان برای این نوع مهریه می توانید با خانم پارسا وکیل طلاق در اصفهان تماس بگیرید.

کاربرد و دستگاه بسته بندی بیسکوییت

 جعبه بیسکویت، کلوچه و شیرینی یکی از پرکاربردترین جعبه های مقوایی است. امروزه تحول بزرگی در صنعت بسته بندی بیسکویت و بیسکویت ایجاد شده است و برخلاف گذشته کمتر از پلاستیک استفاده می شود. بسیاری از مصرف کنندگان به محیط زیست اهمیت می دهند و بسته بندی جعبه های تجدیدپذیر را به پلاستیک ترجیح می دهند. بنابراین بهتر است تولیدکنندگان برای بسته بندی محصولات خود از جعبه های مقوایی استفاده کنند. در زیر چند نمونه از بسته بندی لمینت بیسکویت  و شیرینی را مشاهده می کنید. برای اطلاعات بیشتر و قیمت با کارشناسان تاپ پک تماس بگیرید.دستگاه بسته بندی بیسکوییت کلیک کنید.

جعبه بیسکویت و شیرینی

بسیاری از افراد مصرف بالای بیسکویت و کراکر دارند و این محصول را در بسته بندی های بزرگ خریداری می کنند. این جعبه ها باید طراحی خاصی داشته باشند تا نظر مشتری را به خود جلب کنند.

بسته بندی کوکی پایه بیسکویت

برای فروش بهتر بهتر است جعبه های بزرگ را به صورت استند طراحی کرده و بسته های کوچک را به صورت مناسب نمایش دهید.

کلوچه های بسیار متنوع و باکیفیتی در ایران تولید می شود و برای به دست آوردن سهم خوبی از بازار باید بسته بندی خاصی داشته باشید و خود را از رقبا متمایز کنید.

جعبه کادو بیسکویت و بیسکویت

بیسکویت نیز مانند شکلات می تواند به عنوان هدیه برای مردم استفاده شود و با توجه به اینکه برندهای ایرانی در این زمینه تلاش زیادی نکرده اند، این عرصه بسیار بکر است.

منبع 

شرکت صنعتی بسته بندی شناور کولر

شرکت صنعتی  یکی از تولیدکنندگان معتبر تجهیزات بسته بندی (مانند تجهیزات بسته بندی خنک کننده شناور) است که با پشتوانه چندین ساله در تولید انواع تجهیزات صنعتی و تولیدی توانسته است نظر مشتریان را به محصولات خود جلب کند. این شرکت تمامی محصولات خود را مطابق با الزامات استانداردهای روز جهانی طراحی و تولید می کند که از عوامل اصلی کیفیت بالای محصولات و مزیت های آنها می باشد.

در هنگام راه اندازی و سرویس کولر آبی یکی از قطعاتی که همیشه باید به آن توجه شود شناور کولر آبی است. در واقع شناور کولر باید هر سال باز و بازرسی شود و در صورت نیاز تعویض شود.

در این مقاله درباره چیستی شناور، نحوه بستن شناور کولر، تنظیم کولر آبی و همچنین نحوه نصب شناور روی منبع آب با شما صحبت خواهیم کرد. بنابراین اگر به دنبال منبع کاملی در مورد اتصال شناور کولر و راه اندازی کولر آبی هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

بسته بندی شناور کولر کلیک کنید.

شناور خنک کننده چیست؟

شیرهای شناور دریچه هایی هستند که عمدتاً وظیفه کنترل سطح مایع را بر عهده دارند. اصطلاح شناور خنک کننده که برای این شیرها به کار می رود به دلیل قسمت پلاستیکی توپ مانندی است که به سر این شناورها متصل است و به قدری سبک است که با بالا رفتن سطح آب با آن حرکت می کند.

هنگامی که سطح آب به سطح تنظیم شده می رسد، شیر شناور کولر به حدی بالا می رود که دیگر اجازه ورود مایع را نمی دهد و جریان آب را متوقف می کند. به همین دلیل به این قطعه آبسردکن نیز می گویند.

مکانیسم توقف آب در این شیرها بسته به نوع شیر متفاوت است. در برخی از شیرهای شناور پیشرفته تر، از یک تکه آهنربا در انتهای شناور استفاده می شود که به محض اینکه با آهنربای دیگری که به بدنه شیر وصل شده و به آن چسبانده می شود، مسیر آب را هم تراز می کند.

به طور کلی نحوه بستن مسیر آب به این دلیل است که خود شناور یا همان قسمت شناور که به میله یا اهرم متصل است با بالا آمدن آب میله را به عقب می راند و این میله یا اهرم به تدریج راه عبور آب را می بندد. تا زمانی که آب دیگر اجازه ورود نداشته باشد.

 در راهنمای نصب کولر آبی و فیلم نصب کولر آبی از صفر تا صد به تفصیل توضیح داده ایم که اگر بخواهیم کولر آبی را خودمان نصب کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نصب کولر شناور نیز می توانید به این مقالات مراجعه کنید.

چرا از شیر شناور در کولر آبی استفاده می شود؟

کولرهای آبی از سینی به عنوان مکانی برای تحویل و ذخیره آب خود استفاده می کنند و این سینی در واقع پمپاژ آب از پمپ آب کولر را آسان می کند. بنابراین آب مورد نیاز این کولرها باید از شیر آب تامین شود.

نصب شیر شناور بعد از باز کردن بسته بندی شناور کولر  لینک در کف و سطح آب اجازه سرریز شدن کولر را نخواهد داد. اگر کولر بیش از حد آب مصرف کند، مسلماً اتفاق خاصی نمی افتد و آب توسط قسمت شیر ​​سطح آب خارجی تنظیم می شود، اما این مشکل می تواند منجر به هدر رفتن منابع و مصرف بی رویه آب شود. به همین دلیل از شناور برای تنظیم آب در کولر آبی استفاده می شود.

نحوه نصب شناور کولر آبی

همانطور که در ابتدا ذکر شد، شیرهای شناور انواع مختلفی دارند. اما عموماً این شیرها فرآیند کار و روش اتصال یکسانی دارند.

هنگام نصب کولر آبی یا در اوایل فصل در بازرسی و سرویس کولر آبی باید بدانید که شیر شناور باید در برنامه بازدید لحاظ شود و نحوه بسته بندی شناور کولر آبی  را به یاد داشته باشید. این دریچه ها ممکن است به دلیل رسوبات آب یا سایر آلاینده ها مسدود شوند.

خود شیر شناور از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است.

اجزای شناور کولر به شرح زیر است:

مهره
فلپ پوششی
توپ یا توپ شنا
اهرم یا میله یا بازو
واشر آب بندی
سنجاق
مهره برنجی یک چهارم اینچ
سپر شناور

نحوه تنظیم شناور کولر آبی

برای اینکه آب از کولر نریزد، شناور باید محکم و به خوبی تنظیم شود. مهمترین عنصر در تنظیم شناور کولر این است که خود کولر به درستی تراز شده باشد.

اگر می دانید چگونه شناور کولر آبی را تنظیم کنید؟ نحوه تنظیم شناور کولر به شرح زیر است:

شیر تامین آب کولر را باز کنید.
اجازه دهید آب تا یک اینچ زیر سر وارد کولر شود.
اگر سطح آب مخزن کولر آبی به ارتفاع حدود یک سانتی متر زیر سر کوچک برسد و شناور آب متوقف شود که چیزی نیست وگرنه باید شناور کولر آبی را تنظیم کنید.

طراحی ست اداری در شبکه چاپی

طراحی ست اداری شبکه چاپ، اولین و تخصصی ترین مرکز طراحی کاغذ اداری در ایران با 50 سال سابقه، مفتخریم که با رضایت بالا به رکورد بیش از 8000 مشتری ثابت در زمینه طراحی و چاپ دست یافته ایم. در سراسر ایران از جمله مزایای واحد طراحی این مجموعه می توان به خلاقیت، سرعت بدون افت کیفیت، طراحی بر اساس اصول چاپ و ضمانت 100% رضایت مشتری اشاره کرد. یکی از قابلیت های واحد چاپ عبارت است از: چاپ ست های اداری با: (لوگوی برجسته)، (تلاکوب)، (رنگ های کاذب)، (تنوع کاغذ)، (قالب و برش خاص) و...

طراحی مجموعه اداری شبکه چاپی با در نظر گرفتن مجموعه های مختلف تبلیغاتی در قالب پکیج های مختلف با همکاری مکمل دو کادر طراحی و چاپ شما را راهنمایی و پشتیبانی می کند تا با تبلیغات موثر شما همراه شود.

طراحی ست و لوازم التحریر هماهنگ و با رعایت اصول طراحی و چاپ می تواند با کمترین هزینه نسبت به سایر ابزار تبلیغاتی با ماندگاری بالا یک ابزار تبلیغاتی موثر باشد. گروه طراحی شبکه چاپ با سابقه 50 ساله آماده ارائه خدمات طراحی و چاپ ست اداری خلاقانه، زیبا، هماهنگ و منحصر به فرد با رعایت اصول طراحی چاپ و تضمین رضایت و قیمت کاملا رقابتی به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

پرینت نتورک معتقد است که مجموعه اداری حرفه ای و متمایز بدون لوگو یا لوگوی مناسب برای آن سازمان هویت ندارد. طراحی لوگو اولین گام در طراحی اسناد اداری برای شرکت های بدون لوگو و رنگ سازمانی و یا بازسازی لوگوی قدیمی و به روز رسانی آن ها، کسب هویت تجاری و برندسازی، طراحی لوگو و کیت اداری به عنوان مکمل شناخت هویت شرکت یا سازمان شما بسیار چشمگیر هستید.

شبکه چاپ با طراحی منحصر به فرد و خلاقانه شما را گام به گام با تضمین رضایت مشتری و چاپ لوگو بر روی انواع محصولات: جعبه، کاغذ بسته بندی، لیبل، پاکت، کیف، در کمترین زمان به موفقیت می رساند.

یکی از عناصر اصلی طراحی اداری حرفه ای سربرگ آن است. سایز استاندارد سربرگ 21*29.7 و 21*14.8 می باشد، در طراحی سربرگ باید بر اساس استانداردهای کاغذ قبل و بعد از برش، تعیین فونت با اندازه مناسب، سادگی و رعایت فاصله، ترکیب لوگو و لوگو و هماهنگی رنگ ها یکی از اصول طراحی همین است

طراحی و چاپ پاکت نامه یکی دیگر از عناصر مهم و موثر یک مجموعه اداری موفق است، بطوریکه معمولاً پاکت ملخ 11*22، پاکت A4 32.5*23 و A5 16*23 می باشد. در سایزهای مشخص شده، در طرح پاکت نامه می توان از سایزهای دلخواه و طرح های خاص و خلاقانه بر اساس نیاز مشتری استفاده کرد و در زمینه چاپ، چاپ داخل و بیرون پاکت در 5 رنگ همزمان، قالب سازی سفارشی، پانچ لبه گرد. ، چسب گردن روی پاکت قابل چاپ با کاغذ تحریر گلاسه کتان وکاغذ با نقش و نگار زیبا و همچنین مقوا کاغذ کوهلر فابریانو در مجموعه شبکه.

کارت ویزیت نیز از عناصر جدایی ناپذیر یک ست اداری است، معمولاً کارت ویزیت ها در اندازه های استاندارد و در ابعاد 5.5 در 4.8 و 8.9 در 5.8 می باشند که باید در قسمت ترکیب بندی و عنوان صحیح، هماهنگی رنگ ها، اندازه ها رعایت شود. رعایت فواصل قبل و بعد از برش می تواند زیبایی آن را تحت تاثیر قرار دهد. و چاپ آن به دو صورت عمومی و انحصاری قابل انجام است که با توجه به حساسیت مشتری قابل اجرا می باشد، قابل اجرا در سایزها و برش های خاص، نقره ای و برجسته، مواد مصرفی معمولا شیشه مات یا براق، آلمانی، هلندی می باشد. کتانی، کارت های مقوایی. ، کوهلر، فابریانو با روکش سلفون یا لمینت.

منبع 

 

 

فرایند مشاوره کسب و کار چیست

نیاز به کار و پیشه چیزی است که در ذات انسان وجود دارد و هیچ انسانی را نمی توان بدون اشتغال به کار و پیشه تصور کرد. موفقیت در کسب و کار نیز یکی از عواملی است که باعث رضایت بیشتر افراد از کارشان می شود.

هلدینگ نگاه آریایی به سرپرستی اصغر عبدولی وارد مشاوره بازرگانی در اصفهان و سایر شهرهای کشور شد تا راهی برای تجربه موفقیت در کسب و کار برای افراد مختلف ایجاد کند. مشاوره کسب و کار در اصفهان توسط تیم اختصاصی نگاه آریایی در دو دهه گذشته بسیار خوب عمل کرده و نتایج فوق العاده ای را برای صاحبان مشاغل به دست آورده است.

در این مقاله سعی داریم در مورد مفهوم و فرآیند مشاوره کسب و کار در اصفهان صحبت کنیم. در ابتدای بحث باید بیان کنیم که بهترین مشاوره کسب و کار در اصفهان کلیک کنید . چیست و چه کاربردی دارد.

برای درک مفهوم و رسیدن به پاسخ این سوال که تجارت در اصفهان چیست، می توانید از ابعاد مختلف به این سوال نگاه کنید. برای کسب اطلاعات در این زمینه تا پایان این مقاله که در مورد مشاوره بازرگانی در اصفهان است با ما همراه باشید. برای پرداختن به موضوع مشاوره بازرگانی در اصفهان می توان تاریخ زندگی بشر را مرور کرد! گفتیم نیاز به کار یکی از اساسی ترین نیازهای هر انسانی است.

اما وقتی انسان با کشف آتش خود را از دنیای حیوانات جدا کرد، راه جدیدی برای مفهوم کار نیز یافت. انسان درک می کرد که باید طبیعت خود را با همه ویژگی هایش با پیشرفتی که در پیش دارد تطبیق دهد. برای یافتن این راه جدید، دوباره مفهوم کار را به یاد بیاورید. یک فرد برای تضمین بقای خود به شغل نیاز دارد.

مفهوم بقا نکته اصلی در این تعریف است. بقا بدیهی است که به معنای زنده ماندن است. به همین دلیل ممکن است به این مفهوم برسیم که معنای بقا تنها نفس کشیدن و توانایی درک واقعیت های جهان است.

بهترین مشاور در اصفهان

به طور کلی می توان گفت که مشاوره با افراد آگاه می تواند پیشرفت شما را در تمامی امور تضمین کند. مشاوره یک ضرورت مادام العمر است.

اهمیت مشاوره در زمینه کارفرمایان بر هیچکس پوشیده نیست، اما همچنان هستند کارفرمایانی که علاقه مند به مشاوره در زمینه های مختلف کسب و کار مانند مشاوره در زمینه اداره کار و بیمه، بازاریابی تلفنی، مشاوره در فروش و ... هستند. فرآیند بازاریابی و تدوین طرح ها و برنامه ها کاربرد در زمینه فروش، تهیه طرح کسب و کار، طرح بازاریابی، مشاوره در زمینه توسعه کسب و کار برای ارتقای سطح برند.

برنامه ریزی برای دستیابی به موفقیت تجاری، سازماندهی برندینگ و آموزش، مدیریت بازرگانی، مدیریت ریسک، مشاوره در زمینه مسائل مالی و مالیاتی برای برنامه ریزی دقیق در زمینه نقدینگی و تعهدات و اجتناب از مشکلات مالیاتی، مشاوره مالی و اعتباری ندارند. مشاوره منابع انسانی، مشاوره فروش اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ برای رسیدن به ظرفیت در یکی از کانال های مهم فروش و البته تعداد این کارفرمایان به دلیل به بن بست رسیدن و تعطیلی کارگاه رو به کاهش است. !

البته تمامی افرادی که در زمینه مشاوره بازرگانی در اصفهان فعالیت می کنند به عنوان بهترین مشاور بازرگانی در کشور شناخته می شوند، اما برای دستیابی به بهترین نتایج باید در این زمینه دقت زیادی کرد. باید به این نکته کلیدی توجه کنید که مشاوره در زندگی مادی و معنوی افراد و به ویژه در بهبود وضعیت کسب و کار نقش حیاتی و تعیین کننده ای دارد. مسلم است که مشاوره یک نیاز طبیعی انسان است و او را در تصمیم گیری های سنجیده حمایت می کند.

ما نباید خود را از این حمایت کارشناسانه و مجرب محروم کنیم. با توجه به شرایط نابسامان کسب و کار، امروزه اهمیت و جایگاه استفاده از خدمات مشاوره بیشتر نمایان می شود و با پیشرفت زمان این نیاز بیش از پیش آشکار می شود. این نیاز در همه کشورها احساس می شود و مشورت به موضوع مهمی تبدیل شده است. جاده بختیار! اکنون کمتر می توان کسب و کار موفقی را یافت که بدون کمک یک مشاور قوی توانسته به جایگاه فعلی خود برسد.

منبع 

تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده چیست

تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده کلیک کنید . 1- نگهداری بهداشتی آب آشامیدنی (مخزن آب بهداشتی)
2- استفاده در صنایع شیمیایی و کشاورزی (مایعات و ترکیبات سموم شیمیایی)
4- استفاده در صنایع غذایی و دامپروری
5- نگهداری از هرگونه مواد تقویت کننده
6- نگهداری مواد نفتی و غیرنفتی
7- و موارد دیگر. . .

تانکر پلاستیکی افقی، تفاوت مخازن ذخیره سازی عمودی و افقی، کدام یک از نظر قابلیت اطمینان و دوام بهتر است؟ ما همچنان به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد و شما با آگاهی بیشتر بهترین تصمیم را برای انتخاب محصول مورد نیاز خود خواهید گرفت.

تفاوت مخزن آب پلاستیکی عمودی و افقی چیست؟

تانکر یا مخزن عمودی به صورت استوانه ای است که به صورت ایستاده روی پایه آن (مقطع دایره ای که روی زمین قرار می گیرد) استفاده می شود. که در انواع کوتاه و بلند تولید می شوند. اما مخازن افقی به صورت استوانه ای خوابیده یا افقی هستند. برای مخازن افقی پایه هایی در نظر گرفته می شود که از غلتیدن مخزن جلوگیری کرده و مخزن را در جای خود تثبیت می کند.

تفاوت مخزن آب پلاستیکی عمودی و افقی چیست؟

تانکر یا مخزن عمودی به صورت استوانه ای است که به صورت ایستاده روی پایه آن (قسمتی مدور که روی زمین قرار می گیرد) استفاده می شود. که در انواع کوتاه و بلند تولید می شوند. اما مخازن افقی استوانه ای یا افقی هستند. برای مخازن افقی پایه هایی در نظر گرفته می شود که از غلتیدن مخزن جلوگیری کرده و مخزن را در جای خود تثبیت می کند.

استفاده آسان از مخازن پلی اتیلن برای فضاهای تنگ و کم

اگر هیچ یک از مخازن عمودی و افقی برای فضای مورد نیاز برای نصب مخزن شما مناسب نیست، می توانید از مخازن پلی اتیلن ساده که عرض کمی دارند و برای فضاهای محدود طراحی شده اند، استفاده کنید. پس مخزن پلی اتیلن افقی بهتر است یا عمودی یا آسان یا ... باید گفت که همه اینها به هدف شما و فضای موجود برای نصب مخزن یا مخزن بستگی دارد.

تفاوت مخازن آب عمودی و افقی عمدتاً در میزان مواد اولیه مصرفی یا وزن محصول نهایی است که دلیل تفاوت قیمت مخازن عمودی و افقی است.

منبع 

محبوب ترین سری رایج میناکاری

خرید گلدان میناکاری اصفهان یکی از محبوب ترین سری ظروف میناکاری مسی است. می توانید قیمت جدیدترین مدل های گلدان و ظروف میناکاری را در سایت فروشگاه مشاهده کنید و بهترین ها را انتخاب کنید. خرید گلدان مینا فقط برای استفاده شخصی نیست، بلکه برای هدیه نیز می باشد.

لیست قیمت گلدان های میناکاری شده به همراه سایر ظروف کاردستی در سایت فروشگاه قرار داده شده است تا با خیالی آسوده خرید کنید.فروش عمده گلدان میناکاری اصفهان با تخفیف ویژه نیز برای سازمان ها و شرکت ها در نظر گرفته شده است. شما می توانید با توجه به بودجه خود انواع گلدان های میناکاری شده کوچک با طرح های مختلف را سفارش دهید و به فکر هدیه ای ماندگار برای مخاطبان خود باشید.

هنر رایج میناکاری روی مس در اصفهان

صنایع دستی ایرانی نه تنها برای علاقه مندان داخلی بلکه برای هنردوستان خارج از کشور نیز جذابیت خاصی دارد، هنر میناکاری در اصفهان قدمتی طولانی دارد و اساتید مجرب زیادی در این زمینه کار کرده اند. بهترین ظروف میناکاری را می توانید از هر کجای کشور به راحتی سفارش دهید.قیمت جدیدترین مدل های گلدان و ظروف میناکاری اصفهان به همراه بهترین مدل گلدان های میناکاری دکوراسیون منزل در سایت و اپلیکیشن فروشگاه موجود است.

خرید گلدان میناکاری در تهران و سایر شهرهای کشورمان برای مشتریان یکسان در نظر گرفته شده است تا سفارشات خود را به راحتی ثبت کنند. هنر میناکاری روی مس و سفال از دیرباز توسط بهترین صنعتگران این رشته در کشورمان دنبال می شده است. می‌توانید گلدان‌های لعابی را در هر زمان و هر مکان از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فروشگاه خریداری کنید و به آن امتیاز دهید.

انواع گلدان میناکاری

انواع گلدان های میناکاری شده مسی برای سلیقه های مختلف با طرح های سنتی تولید می شود. گلدان میناکاری از آن دست محصولات صنایع دستی است که هم اکنون به طرق مختلف با آن آشنا شده ایم و هم یک شی تزیینی و تزیینی و هم کاملا کاربردی است. شاید در تعریف گلدان مینا نتوان آن را وسیله ای برای نگهداری گل خلاصه کرد زیرا امروزه صنایع دستی میناکاری وارد ساخت آن شده و کاربردهای بسیار بیشتری به آن بخشیده است.

در این مطلب از فروشگاه صنایع دستی اصفهان با شما هستیم تا انواع گلدان های میناکاری شده را بر اساس دسته بندی های مختلف به شما معرفی کنیم و موارد استفاده هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم. با توجه به اینکه فروشگاه صنایع دستی اصفهان تنها تولید کننده معتبر محصولات صنایع دستی میناکاری مانند گلدان های میناکاری می باشد و این محصولات از تنوع بالایی برخوردار هستند، این توضیحات شما را در انتخاب و خرید بسیار آسان کالای مورد نظر کمک می کند.

معرفی انواع مخازن آب مکعبی چیست

مخازن آب مکعبی افقی معمولاً به صورت مکعب های مربع و مستطیل تولید می شوند. از ویژگی بارز مخازن آب مکعبی افقی، ارتفاع و عرض بسیار مناسب آنها می توان در مکان هایی که ارتفاع دارند یا درب ها و راهروهای کوچکی ایجاد کرد که بسیار مناسب هستند.مخزن آب اینجا کلیک کنید  .

در بازار گاهی به مخازن مکعبی افقی، تانک های کتاب افقی نیز گفته می شود. این مخازن به راحتی در گوشه دیوارها یا مکان هایی که از کار افتاده هستند نصب می شوند.

معرفی انواع مخازن آب مکعبی

مخزن آب مکعبی در فروشگاه مخزن پلاستیکی در حجم های 300 لیتر، 450 لیتر، 500 لیتر، 800 لیتر، 1000 لیتر، 1500 لیتر و 2000 لیتر موجود می باشد. مخزن مکعبی را می توان به صورت بی رنگ یا تک لایه و سه لایه تولید کرد. امکان تولید انواع مخازن مکعبی افقی در رنگ های مشکی، سفید، سبز، آبی، قرمز و زرد وجود دارد.

برخی از ویژگی های مخازن مکعبی افقی خوابیده

1- نصب سریع و آسان
2- کاملا یکپارچه و بدون درز
3- تبادل حرارتی نسبتا کم
4- حمل و نقل آسان
5- مقاوم در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده
6- تاریخ تولید و حجم را روی بدنه محصول حک کنید
7- تهیه شده از مواد اولیه کاملا بهداشتی (فود گرید)

هزینه یک مخزن مکعب آب

هزینه مخزن آب مکعبی مانند مخازن کتاب معمولاً کمی بیشتر از سایر مخازن آب یا مخازن آب است. با توجه به نوع ساخت مخازن مکعبی باید مصالح و مکانیسم های تقویتی بیشتری در نظر گرفته شود تا از تغییر شکل و تغییر شکل مخزن جلوگیری شود.

مخزن مکعبی

مخزن آب مکعبی یا تانکر مکعبی مانند مخازن آسانرو و مخازن بیضی شکل هندسی خاصی دارد و برای مکان هایی با فضای محدود بسیار مناسب است. مخزن مکعبی به راحتی از هر درب ورودی عبور می کند. از مخازن مکعبی خوابیده نیز برای فضای زیر پله ها استفاده می شود. اما مناسب ترین مخزن برای این منظور مخزن زیر پله است.

ادامه مطلب

 

خرید هیتر صنعتی تک فن

هیتر صنعتی تک فن اینجا کلیک کنید. هیتر صنعتی تک فن کلیک کنید به عنوان بخاری کابینتی یا فر با هوای گرم شناخته می شود

- مصرف بهینه سوخت به دلیل استفاده از رادیاتور به جای لوله

- قابلیت تولید گرمای یکنواخت

- انتقال حرارت از طریق یا بدون کانال

- بدنه از ورق گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک و دو جداره (مجهز به یک لایه عایق پشم شیشه برای جلوگیری از نشت انرژی و گرم شدن بیش از حد جداره بیرونی بخاری ها) می باشد.

  • مجهز به تابلو برق کامل و ترموستات کنترل دما برای متعادل نگه داشتن دمای محیط

بخاری تک تلفن 70 – ظرفیت 100000 کالری:

این نوع بخاری کابینتی دارای فن سایز 70 می باشد که دارای ظرفیت 2 اسب بخار و جریان الکتریکی 1.5 کیلووات در ساعت می باشد. اجاق گاز از استیل 304 (نگیر) به ضخامت 1.5 و 2 میلی متر به طول 70 سانتی متر و قطر 57 سانتی متر و رادیاتور از فولاد 430 (بغیر) به ضخامت 1 میلی متر و در ابعاد 20 در 50 سانتی متر ساخته شده است.در هر دیگ آن دارای 13 و 26 درجه حرارت

این محصول دارای امکان احتراق دوگانه می باشد که هم به صورت گازی و هم به صورت گارویلی قابل استفاده است و اتوماسیون کامل آن یکی از بزرگترین مزیت های این بخاری می باشد و در صورت سفارش می توان آب گرم برای گرمایش از کف و استفاده برای گرمایش فوم نیز دارد. تولید شده. این بخاری دارای کوره استیل و محفظه دو جداره می باشد و لوازم برقی به کار رفته در آن دارای گارانتی کارخانه و کوره استیل دارای 10 سال گارانتی می باشد.

بخاری صنعتی گلخانه با یک فن. کوره فولادی پنج مرحله ای کوره و رادیاتور چند مرحله ای مرغوب، محفظه دوجداره، ورق رنگ خارجی، تابلو برق اتوماتیک، گاز، مصرف سوخت گازوئیل، دوگانه سوز، چرخ دار و بدون چرخ، مواد مصرفی استاندارد و تضمینی

جت هیتر برقی کم مصرف تک فاز 3000W مدل NE3، دارای راندمان حرارتی بالا، گرمایش سریع محیط، گرمایش در سطوح مورد نیاز به صورت منطقه ای، پیش گرمایش محیط در کوتاهترین زمان ممکن، بدنه ضد زنگ، وزن سبک، قابلیت حمل آسان و پایه‌های قابل تنظیم است. این هیتر با برق تک فاز کار میکند و گرمای حاصل از آن به دور از هر نوع آلودگی می‌باشد. الکتروفن قدرتمند دستگاه دارای پره‌های فایبر بوده که عمر و دوام طولانی و پرتاب قوی در عین صدای کم دارد.

مزایای و معایب مخزن آب

مخزن آب منبع آب ظرفی است که برای ذخیره آب استفاده می شود. با توجه به نوع آب ذخیره شده در مخازن می توان آن را به دو نوع مخزن آب آشامیدنی و مخازن آب غیر شرب طبقه بندی کرد. در ایرانیجو به معرفی انواع مخازن آب  و کاربرد آنها و همچنین مزایا و معایب منبع آب می پردازیم.

مخزن آب چیست؟

مخزن آب وسیله ای برای نگهداری و ذخیره مایعاتی مانند آب نمک، آب ساده یا محلول کلر است. این دستگاه در بسیاری از صنایع مانند آبرسانی و فاضلاب کاربرد دارد.

ب انبار یکی از معماری های سنتی ایرانی است، که نشان دهنده اهمیت آب و ذخیره سازی آن در ایران باستان بوده است. این سازه یک مخزن آب زیر زمینی است که در فصل تابستان، برای ذخیره آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گرفت.

قرار گرفتن این مخزن در عمقی پایین تر از سطح زمین، سبب خنک شدن آن می شد. علاوه بر آب انبار ها مخازن دیگری مانند حوض نیز از دیرباز مورد استفاده مردم قرار می گرفت. حوض ها مخازن روبازی بودند، که در دوره های زمانی مشخص، توسط کانال های آبیاری شهری پر می شدند.

برخلاف آب مخزن، آب دریاچه برای مصارفی مانند توالت و شستشو استفاده می شود. اما امروزه از مخازن مختلفی برای ذخیره آب استفاده می شود که هر کدام برای ذخیره سازی نوع خاصی از آب استفاده می شود.

مخازن آب در اصل از سنگ، چوب یا گل ساخته می شدند. اما امروزه برای ساخت مخازن آب از مواد اولیه مختلفی از جمله مخازن فلزی، پلیمری و بتنی استفاده می شود. این مخازن برای ذخیره آب استفاده می شوند و به دو صورت پیش ساخته و در محل تولید می شوند.

مزایا و معایب مخزن آب

مزیت اصلی مخزن آب این است که از آب موجود در آن در برابر عوامل محیطی مانند ویروس ها و باکتری ها محافظت می کند. در واقع وظیفه اصلی مخزن حفظ سلامت آب است.

مخزن آب در برابر عواملی مانند خوردگی، رطوبت، نور، سرما و گرما مقاوم است. از طرفی عایق حرارتی بوده و بسیار بادوام است. مخازن آب را می توان به روش های مختلفی مانند باز یا مدفون در زمین نصب کرد.

کاربردهای مخزن آب

از زمان های قدیم تا به امروز، مردم آب را در مکان های مناسب ذخیره می کردند تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنند. استفاده از مخزن می تواند راه خوبی برای ذخیره آب باشد.

مخزن آب می تواند از هدر رفتن آب جلوگیری کند و آب را برای روزهای مورد نیاز ذخیره کند. ضمن اینکه با گرم شدن هوا در فصول گرم، مصرف آب افزایش یافته و احتمال قطع آن وجود دارد.

معمولا در زمان پیک مصرف آب با مشکل افت فشار مواجه می شوید که با کمک پمپ آب این مشکل برطرف می شود. پمپ آب را به منبع ذخیره منتقل می کند تا در صورت نیاز از آن استفاده شود.