خدمات تولید محتوا متنی مترجمان علاوه بر آشنایی با دانش تخصصی ترجمه، ویراستاری و اصول سئو، محتوای کاربردی و محتوای باکیفیت را در اختیار کسب و کارها قرار می دهند. این الزامات مطابق با استراتژی محتوای کسب و کار طراحی خواهد شد.
محتوای متنی چیست؟
محتوای متنی به معنای تمام اطلاعات است، از جمله کلمات و عبارات، جملات و پاراگراف ها و غیره. از طریق این اطلاعات معنا و هدف را به خواننده منتقل می کنیم و به همین ترتیب رابطه نویسنده و خواننده شکل می گیرد.محتوای متنی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اولاً جزئیات به طور کامل در متن توضیح داده شده است و ثانیاً از این نظر که بهینه سازی و استاندارد بودن محتوای شما در صورت آنلاین و دیجیتال بودن در گوگل بررسی می شود.
ویژگی های محتوای نوشتاری که باعث افزایش درآمد می شود
امروزه یکی از راه های افزایش شغل و افزایش درآمد سرمایه گذاری در تولید محتوا است. نوشتن محتوا یک فعالیت رقابتی است، اما کار آسانی نیست. طبق یک مطالعه، یک خواننده معمولی تنها 8 ثانیه برای خواندن یک مقاله صرف می کند. بنابراین ناگفته نماند که تولید محتوای جذاب و ارزشمند چقدر اهمیت دارد. محتوای نوشتاری یکی از انواع اصلی محتوا است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.
ما قهرمان داستان نیستیم! ما راهنما هستیم!
هر بار باید مشکل و رویایی را به مشتری بدهیم. داستان نباید شوخی باشد، داستان باید یک مشکل جدی را حل کند. قهرمان داستان (مشتری) دارای سه سطح تعارض درونی، بیرونی، فلسفی است.
مردم تاوان مشکل داخلی خود را می پردازند نه مشکل بیرونی. به عنوان مثال: شعار فروشگاه حیوانات خانگی این است که حیوانات حق دارند غذای سالم بخورند.
ترتیب تولید محتوای متنی چگونه است؟
تقریباً همه انواع محتوا را می توان به صورت سفارشی تولید کرد. یکی از رایج ترین انواع، مقالات متنی است. مقالات نقش مهمی در دیده شدن و خوانده شدن در دنیای اینترنت دارند. این مقالات باید بر اساس اصول سئو (بهینه سازی موتور جستجو) نوشته شوند. این اصول جزئیات زیادی دارند که از تخصص یک نویسنده معمولی خارج است. از این رو، آشنایی یک نویسنده محتوا با اصول سئو در این سبک از تولید محتوا ضروری است.
نکات مهم برای جذب مخاطب بیشتر به محتوای متنی چیست؟
موضوع و عنوان مناسبی را انتخاب کنید که مخاطب به خواندن آن علاقه مند شود. اگر عنوان شما مناسب نباشد، مخاطبان شما مطالب شما را دنبال نمی کنند. انتخاب عنوان به موضوعی که محتوا درباره آن است و مخاطبان آن محتوا بستگی دارد. شما باید مستقیماً به نکات کلیدی که مشتری و مخاطب به دنبال آن هستند توجه کنید و سعی کنید مخاطب را متقاعد کنید که دقیقاً همان چیزی است که آنها به دنبال آن بودند.
- شنبه ۲۷ خرداد ۰۲ ۱۲:۰۷ ۴۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر