آرشیو آبان ماه 1402

واردات انواع روغن

حبه آلو خانگی در میوه خشک
کاربرد و خرید سوکرالوز
مراحل تولید و فروش میوه خشک خانگی
مزایای قوطی 6 در 6 و تنوع در کاربرد آن
مزایای قوطی 9*9 و کاربرد آن
مزایای قوطی گالوانیزه 8080
پنجشنبه ۱۷ آبان ۰۳

دیجیتال مارکتینگ و انواع آن

اصولاً دیجیتال مارکتینگ به تمام کارهایی اطلاق می شود که در فرآیند بازاریابی انجام می شود که در اینترنت و از طریق کانال هایی مانند شبکه های اجتماعی، موتورهای جستجو، ایمیل و غیره انجام می شود. این پلتفرم ها کسب و کارها را با مردم و مشتریان مرتبط می کند.بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست 

 

  • صورتحساب الکترونیکی
  • راهنمای سرفصل های این مقاله
  • ترتیب خواندن این دسته از مقالات

 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ انواع، استراتژی ها و نکات مهم

بازاریابی و فروش

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ رجا نیوز با پیشرفت تکنولوژی و محبوبیت اینترنت، مردم بیشتر وقت خود را در فضاهای اینترنتی می گذرانند. صاحبان مشاغل نیز می توانند کسب و کار خود را در این فضاها به نمایش بگذارند. امروزه بازاریابی نیز دستخوش تغییراتی شده و خود را از فضای قدیمی جدا کرده است. کسب و کارها نیز باید با رویکردی جدید بازاریابی کنند تا نابود نشوند.

در این مقاله به بررسی مفهوم دیجیتال مارکتینگ می پردازیم تا بتوانید دیجیتال مارکتینگ را با دیدگاه و رویکردی جدید شروع کنید. همچنین انواع، ابزارها و استراتژی های بازاریابی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را رونق دهید. بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را در فضاهای بیشتری ارتقا دهید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ تابان از زمان رشد اینترنت، بازاریابی نیز دستخوش تغییراتی شده و به سمت شبکه های اجتماعی و وب سایت ها حرکت کرده است. بازاریابی اینترنتی جایگزین بازاریابی سنتی شده است.

استراتژی و نکات مهم فروش

اصولاً دیجیتال مارکتینگ به تمام کارهایی اطلاق می شود که در فرآیند بازاریابی انجام می شود که در اینترنت و از طریق کانال هایی مانند شبکه های اجتماعی، موتورهای جستجو، ایمیل و غیره انجام می شود. این پلتفرم ها کسب و کارها را با مردم و مشتریان مرتبط می کند.بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست 

  • صورتحساب الکترونیکی
  • راهنمای سرفصل های این مقاله
  • ترتیب خواندن این دسته از مقالات

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ انواع، استراتژی ها و نکات مهم

بازاریابی و فروش

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ رجا نیوز با پیشرفت تکنولوژی و محبوبیت اینترنت، مردم بیشتر وقت خود را در فضاهای اینترنتی می گذرانند. صاحبان مشاغل نیز می توانند کسب و کار خود را در این فضاها به نمایش بگذارند. امروزه بازاریابی نیز دستخوش تغییراتی شده و خود را از فضای قدیمی جدا کرده است. کسب و کارها نیز باید با رویکردی جدید بازاریابی کنند تا نابود نشوند.

در این مقاله به بررسی مفهوم دیجیتال مارکتینگ می پردازیم تا بتوانید دیجیتال مارکتینگ را با دیدگاه و رویکردی جدید شروع کنید. همچنین انواع، ابزارها و استراتژی های بازاریابی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را رونق دهید. بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را در فضاهای بیشتری ارتقا دهید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ تابان از زمان رشد اینترنت، بازاریابی نیز دستخوش تغییراتی شده و به سمت شبکه های اجتماعی و وب سایت ها حرکت کرده است. بازاریابی اینترنتی جایگزین بازاریابی سنتی شده است.

نمونه های بازاریابی دیجیتال

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ چیست (به انگلیسی: Digital marketing) نوعی بازاریابی از محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری های دیجیتال و عمدتاً در اینترنت از جمله تلفن همراه و سایر صفحه نمایش ها مانند رایانه و هر رسانه دیجیتال دیگری انجام می شود. نوع بازاریابی تبلیغاتی به دلیل ارزانی، ماندگاری و تطبیق پذیری همراه با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه ویژه ای در بین تبلیغ کنندگان پیدا کرده است.24/7 بودن آن و امکان تغییرات به روز، این نوع تبلیغات را پر رنگ تر کرده است، به خصوص زمانی که شرکت ها با مشکلات مالی مواجه هستند.در واقع دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از تمامی ابزارهای دیجیتال مانند وب سایت، اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین (AdWords Marketing)، شبکه های اجتماعی، سئو، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موبایلی برای هدف خاصی به نام بازاریابی یا افزایش فروش یا برندسازی است.امروزه این نوع بازاریابی تاثیر بسیار زیادی بر رویت کسب و کار دارد.

آخرین تحولات و استراتژی ها

یکی از مهم ترین تغییراتی که در بازاریابی سنتی رخ داده است، «ظهور بازاریابی دیجیتال» است که منجر به اصلاح استراتژی های بازاریابی شده است تا بتوانیم خود را با این تغییر عمده در بازاریابی سنتی وفق دهیم.از آنجایی که بازاریابی دیجیتال به فناوری‌های در حال تغییر و تحول بستگی دارد، باید ویژگی‌های مشابهی را از تحولات و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال انتظار داشت.

تقسیم بندی بازار:

تمرکز بیشتری بر تقسیم بندی در بازاریابی دیجیتال ویکی پدیا برای هدف قرار دادن بازارهای خاص در هر دو بخش تجارت به تجارت و مصرف کننده به مصرف کننده وجود دارد.

اینفلوئنسر مارکتینگ:

گروه های مهم در جوامع مربوطه شناسایی و به عنوان اینفلوئنسر شناخته می شوند و در حال تبدیل شدن به یک مفهوم مهم در بازاریابی دیجیتال هستند. تبدیل شدن به یک تأثیرگذار از طریق تبلیغات پولی، مانند تبلیغات فیس بوک یا کمپین های گوگل ادوردز، یا از طریق نرم افزارهای پیشرفته sCRM (مدیریت ارتباط با مشتری) مانند SAP C4C، Microsoft Dynamics، Sage CRM و Salesforce CRM امکان پذیر است. در حال حاضر، بسیاری از دانشگاه ها بر روی استراتژی های تاثیرگذار در سطح کارشناسی ارشد تمرکز دارند.

تاکتیک ها و نمونه های بازاریابی دیجیتال

یک بازاریاب دیجیتال خوب یا فردی که به نوعی در این زمینه فعالیت می کند باید درک روشن و مناسبی از تأثیر انواع مختلف بازاریابی دیجیتال بر تحقق اهداف اصلی خود داشته باشد. به عبارت دیگر، برای استفاده حداکثری از روش ها و کانال های دیجیتال رایگان و پولی موجود و اجرای کمپین ها و سیاست های موثرتر، باید بدانید به دنبال چه هستید و برنامه داشته باشید.

منبع : یکتانت 

مخزن پلی اتیلن عمودی بهتر هستند یا افقی؟

تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده مخازن عمودی طبرستان (مخزن ایستاده) می تواند نیاز شما را برای نگهداری موقت و طولانی مدت مایعات برآورده کند. مخزن عمودی یا به عبارتی مخزن ایستاده یکی از بهترین انواع مخازن آب است. زیرا به دلیل شکل هندسی خاصی که دارد بر خلاف مخازن افقی در مکان هایی با عرض کم قابل نصب است و نسبت به نمونه های دیگر مخازن دوام و مقاومت بیشتری دارد.

ویژگی های مخازن عمودی:

ویژگی های مخازن عمودی طبرستان (ایستاده):
از 55 لیتر تا 20000 لیتر به صورت تک شفاف دوبل و سه لایه ضد جلبک سه و چهار لایه آنتی باکتریال.
مناسب ترین نوع مخزن برای نگهداری و نگهداری انواع مایعات آشامیدنی، مواد شیمیایی، دارو، سوخت، اسیدها
تنها مخازن تولید شده با فناوری نانو، کاملا بهداشتی و مورد تایید موسسه رب و جهاد دانشگاهی ایران.

بهترین انتخاب برای نگهداری آب آشامیدنی و مایعات غذایی بدون تغییر رنگ، بو و طعم به لطف استفاده از مواد اولیه درجه یک و درجه یک.
دارای نشان استاندارد ملی از سازمان ملی استاندارد و پروانه بهداشتی ساخت از سازمان غذا و دارو همانطور که روی مخازن درج شده است.
به دلیل تبادل حرارت بسیار کم می توان از آن در مناطق سردسیر و گرمسیری استفاده کرد.
تنوع گسترده ای در اندازه ها و ابعاد، با توجه به شرایط نصب و نگهداری مشتریان.
سهولت استفاده به لطف نصب سریع و آسان انواع اتصالات استاندارد مخزن افقی مجتمع پلاستیک طبرستان
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید

دلیل تفاوت قیمت مخازن:

یکی از محدودیت ها و عوامل اصلی در انتخاب مخزن ذخیره، فضای موجود است. به عنوان مثال محدودیت ارتفاع باعث می شود به ناچار تانک های عمودی کوتاه یا افقی را انتخاب کنیم و محدودیت طول و عرض ما را مجبور به استفاده از مخازن عمودی و بلند می کند.

مخازن پلی اتیلن عمودی بهتر هستند یا افقی؟

با توجه به توضیحات بالا، مخازن افقی به طور طبیعی سنگین تر از مخازن عمودی با همان حجم هستند. و این مشکل دلیل اصلی گرانی مخازن افقی است و به این معنی نیست که مخازن افقی کیفیت بهتری نسبت به مخازن عمودی دارند، برعکس با توجه به مساوی بودن مخازن عمودی عمر نسبتاً طولانی تری نسبت به مخازن افقی دارند. .

مخازن افقی و عمودی تانکر پلاستیکی هر دو تا چندین سال در شرایط مناسب و استاندارد به خوبی قابل استفاده هستند. مشخصات تانک های طبرستان را می توانید از طریق صفحه تانک های عمودی مشاهده کنید.

چگونه مخزن پلاستیکی را تولید میکنند

مخازن پلی اتیلن عمدتاً برای نگهداری و ذخیره آب و مایعات سازگار با پلی اتیلن و همچنین برای حمل و نقل مواد سازگار با این ماده ساخته می شوند. این مخازن پلاستیکی یا پلی اتیلن معمولاً در ساخت و ساز، کشاورزی و صنایع شیمیایی برای ذخیره و انتقال آب و سایر مایعات استفاده می شود. در حال حاضر در دنیا نگهداری، حمل و نقل و بسته بندی انواع سموم و بسیاری از مواد شیمیایی توسط همین کیسه های پلی اتیلن انجام می شود.

نقاط ضعف مخازن پلاستیکی

مخازن پلاستیکی عمر بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر مخازن دارند اما همانطور که همه می دانند هیچ محصولی دائمی نیست و مخازن و مخازن نگهداری و حمل مواد پس از مدتی ضعیف و از بین می روند. نقطه ضعف این مخازن در مقایسه با مخازن فلزی، آسیب پذیری آنها در برابر ضربه های مکانیکی قوی است که در نقطه ای وارد شده و باعث ترک خوردن و شکستن تانکر می شود. اگر مراقبت مناسب انجام شود، جای نگرانی نیست. خرید تانکر آب پلاستیکی کلیک کنید.

چگونه درست کنیم

امروزه مخازن پلاستیکی معمولاً با استفاده از فرآیندی به نام قالب گیری چرخشی ساخته می شوند. در کارخانه مخازن پلاستیکی، یک ترکیب پلیمری پودری با مواد محافظ اشعه ماوراء بنفش ترکیب شده و در قالب دو قسمتی ریخته می شود. مقدار ترکیبات محافظ UV مورد استفاده در این مخلوط به هدف نهایی مخزن در حال تولید بستگی دارد. سپس قالب را می بندند و در فر از قبل گرم شده با دمای مناسب می پزند.

در طی فرآیند گرمایش، قالب 360 درجه در دو جهت حرکت می کند. این حرکات باعث می شود که مخلوط حاصل با ذوب شدن ترکیب روی تمام قسمت های قالب بنشیند. پس از تکمیل فرآیند، قالب به اتاق خنک کننده منتقل می شود که در آن دما به آرامی کاهش می یابد و با کاهش دما، تشکیل مخزن کامل از قالب خارج می شود.مخازن پلاستیکی 

جرم خاص

وزن مخصوص یک ماده، مقایسه وزن آن در واحد حجم با آب است. مخازن نه تنها در اندازه های مختلف، بلکه با درجات مختلف ذخیره سازی مواد با تراکم های مختلف تولید و به فروش می رسند. تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن با ضخامت های مختلف را برای ذخیره مایعات با وزن مخصوص 1.0 تا 1.9 یا بیشتر طراحی و تولید می کنند.

مانند مخازن Superior شرکت Tanker Plastic با افزودن مواد تقویت کننده و بهبود دهنده به مواد اولیه مخزن، توانایی مخزن در تحمل تنش هیدرواستاتیکی ناشی از مواد ذخیره شده افزایش می یابد و مشکلی در ذخیره سازی وجود ندارد به عنوان مثال تانکر پلی اتیلن 1.0 با وزن مخصوص برای مقاومت در برابر مایعات با وزن 1000 کیلوگرم در مخزن 1000 لیتری طراحی شده است. و هنگام خرید باید به جرم مایعی که می خواهید ذخیره کنید توجه کنید. به طوری که در فرآیند ذخیره سازی مشکلی ایجاد نشود.

 

 

هتل ویژگی های هوشمند آن چیست

سیستم هوشمند سازی هتل  نوین گذر هتلی است که در آن می توانید کارهایی مانند رزرو اتاق، باز کردن درب ورودی اتاق، تغییر وضعیت روشنایی، کنترل سیستم های سرمایشی و گرمایشی، کنترل تلویزیون، کنترل پرده ها، درخواست نظافت اتاق را انجام دهید. ، رزرو استخر، رستوران و پارکینگ و...، با فشردن یک دکمه روی تلفن همراه خود. با کمک هتل هوشمند، همه از مسافران و مهمانان گرفته تا کارکنان هتل از تلفن همراه خود برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.
در واقع در هتل هوشمند نوین گذر به جای اینکه به سراغ فرد خاصی در هتل بروید و از او بخواهید کلید اتاقتان را به شما بدهد یا از کارکنان خدمات بخواهید اتاقتان را تمیز کنند، می توانید تمام درخواست های خود را روی دکمه گوشی هوشمندتان قرار دهید.

تجارت گردشگری 

تجارت گردشگری آرات یکی از سودآورترین است. کشورهای همسایه ما در سال های اخیر بیشترین بهره وری را از گردشگری به دست آورده اند. جذب مشتری هدف اصلی همه این مشاغل است. یکی از مهمترین موارد برای جذب مشتری یا ارائه بهترین و با کیفیت خدمات، پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان است.
هتل هوشمند هتلی است که تمامی سیستم های تاسیساتی (موتورخانه، روشنایی، نظارت تصویری، آبیاری فضای سبز، آسانسور، سیستم های اعلام و اطفاء حریق، کنترل پارکینگ و ...) و همچنین سیستم مدیریت مرکزی مهمان را کنترل می کند. 

هتل هوشمند 

تقریباً فرض بر این است که هتل های هوشمند آینده همه هتل ها هستند. اگرچه تعداد این هتل ها در حال حاضر انگشت شمار است، اما در آینده تعداد زیادی از هتل ها به سمت هوشمند و مدرن شدن پیش خواهند رفت و با این جهش، مدیریت هتل بسیار سریعتر و آسانتر از قبل خواهد شد. صنعت گردشگری به نوعی با صنعت هتلداری مرتبط است.
علاوه بر جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی و تفریحی، هتل هایی وجود دارند که با ارائه خدمات متنوع رضایت میهمانان را جلب می کنند. بنابراین، مهمان نوازی یک صنعت یا یک فعالیت اقتصادی/فرهنگی تلقی می شود و نه صرفاً یک فعالیت تجاری.
همچنین تصمیم داریم در ادامه این مقاله در مورد هتل های هوشمند و ویژگی ها و مزایای آن ها صحبت کنیم و البته به معرفی چند هتل هوشمند دنیا و امکانات آن ها نیز می پردازیم.
هوشمندسازی هتل می تواند باعث افزایش درآمد هتلداران و از طرفی کاهش بسیاری از هزینه ها شود. کاهش هزینه های نیروی کار، افزایش امنیت هتل، افزایش کارایی کارکنان هتل، افزایش راحتی میهمانان و کاهش هزینه های نگهداری امکانات هتل از جمله مزایای یک هتل هوشمند است. دستیابی به این مزایا هدف مهمی برای هتل هوشمند نوین گزر است.کاسپین 

ویژگی های سرویس صبحانه خوری

سرویس صبحانه خوری سفید تموم کردن ظروف صبحانه یکی از چالش های اصلی خرید جهیزیه عروس است. زیرا از ظروف ریز و درشت زیادی تشکیل شده است. ست صبحانه چینی یک راه حل کامل و عالی است و تمامی ظروف صبحانه مورد نیاز را به سبک و رنگی خاص در اختیار شما قرار می دهد و این چالش بزرگ را از شما دور می کند. در این مطلب راهنمای خرید ست صبحانه کامل از China Sanctification را مشاهده خواهید کرد.

هر نوع غذای صبحانه

ظروف صبحانه و همچنین سایر ظروف مورد نیاز برای پذیرایی و مصارف خانگی را می توان در مواد و طرح های مختلفی تولید کرد. اگر قصد خرید ظروف صبحانه را دارید اما در انتخاب نوع مناسب شک دارید، در زیر محبوب ترین انواع ظروف صبحانه را فهرست کرده ایم:

صبحانه چینی

غذاهای صبحانه یکی از محبوب ترین غذاهای بین خریداران است. قیمت پایین تری نسبت به ظروف استخوانی دارند و استحکام آنها بالاست و در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند. وزن این ظروف می تواند بیشتر از انواع دیگر باشد. البته شرکت های موفق و برندهای معروف چینی سبک تری نسبت به سایرین تولید می کنند و این یکی از مزیت های یک برند خوب چینی است.دلارا

ظروف سرامیکی

این ظروف به دلیل ارزان بودن، تنوع رنگ و طرح و ضخامت بالا نسبت به ظروف چینی از محبوبیت نسبی در بین خریداران برخوردار هستند. از این ظروف صبحانه می توانید در مصارف روزمره و روزمره و همچنین برای پذیرایی استفاده کنید.

ظروف چوبی

این ظروف قابلمه نیز مشتریان خود را دارند اما دو دسته هستند: قابل شستشو و غیر قابل شستشو. برای استفاده روزمره می توانید از کاسه های صبحانه قابل شستشو و برای سرو میوه های خشک و آجیل از کاسه های چوبی بامبو غیر قابل شستشو استفاده کنید.

غذای راحت برای صبحانه

برای استفاده از ظروف صبحانه در دست می توانید هنگام انتخاب متریال به ظروف سرامیکی یا حتی ملامینه ای، چوبی یا چینی نگاه کنید. ظروف سرامیکی و چینی به دلیل مزایایی که نسبت به انواع دیگر دارند، برای استفاده دستی محبوبیت بیشتری دارند. این ظروف به دلیل استحکام بالا، هزینه کم و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی می توانند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه در منزل برای صبحانه باشند.

 

تانکر مکعبی عمودی ایستاده مکعبی چیست

خرید تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده مکعبی آب یا مخزن آب کتابی در بازار در دو حالت عمودی و افقی و در 100 لیتر، 230 لیتر، 500 لیتر، 800 لیتر، 1000 لیتر، 1500 لیتر و 2000 لیتر موجود می باشد. جنس این مخازن مشابه سایر محصولات موجود در این سایت از پلی اتیلن استاندارد و بهداشتی می باشد و در حال حاضر در مصارف مختلف از جمله ذخیره سازی آب آشامیدنی در ساختمان ها، نگهداری مواد شیمیایی در کارگاه ها و کارخانه ها، مصارف کشاورزی و ... کاربرد فراوانی دارند. . هستند.

یک مخزن آب پلی اتیلن یا مخزن آب مکعبی رزرو کنید

مخازن آب مکعبی و مخازن کاغذی با قابلیت عبور از باریک ترین درگاه ها بهترین راه حل برای ذخیره آب در مکان هایی هستند که محدودیت های شدیدی در نصب مخازن آب و سایر مواد دارند. این مخازن به دلیل ابعاد مناسبی که دارند به راحتی در گوشه و کنار دیوارها و یا در مکان هایی که مورد استفاده نیستند نصب می شوند. اگر به دنبال مخزن مکعبی با ابعاد خاص هستید، ما می توانیم آن را برای شما بسازیم. برای این منظور با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

معرفی انواع مخازن مکعبی و کتابی پلاسترون

مخازن مکعبی و کتابی ساخته شده از مخازن پلاستیکی در حجم 100 لیتر تا 2000 لیتر تولید و در بازار عرضه می شود. مخزن کتاب و مکعب به صورت بی رنگ یا تک لایه، سه لایه، فوم، چهار لایه و پنج لایه قابل تولید می باشد. امکان تولید انواع مخازن در رنگ های مختلف کاربردهای مخازن کتابی یا مکعبی:

1- ذخیره و نگهداری آب آشامیدنی

2- ذخیره آب جهت اطفاء حریق

پلاستیک مخزن مخازن مکعبی یا کاغذی شرکت تانکر پلاستیک از مواد اولیه درجه یک و از نوع مواد غذایی بوده و برای نگهداری آب آشامیدنی، غذا، دارو و انواع مواد شیمیایی قابل استفاده است. مخازن کتاب دو لایه و سه لایه با لایه های رنگی با فیلترهای مرئی و UV از ورود نور به مخزن جلوگیری می کند و از رشد جلبک در لایه داخلی آن جلوگیری می کند.

مخزن بازار مزیت تانکر یا کتاب مخزن پلاستیکی مکعبی نسبت به تانکرهای مشابه طراحی و اندازه آنهاست. هدف اصلی از تولید این مخازن رفع مشکل عبور انواع مخازن از درهای باریک، ورودی ها و راهروها و همچنین فضاهایی است که دارای محدودیت هستند برخی از ویژگی های مخازن پلاستیکی مکعبی:

  •  نصب سریع و آسان
  •  کاملا یکپارچه و بدون درز
  •  تبادل حرارت نسبتا کم
  • قابلیت حمل آسان

طراحی موشن گرافیک چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کنید

اگر صاحب یک برند یا شرکت هستید، اهمیت تبلیغات را می دانید. موشن گرافیک در لیست جذاب ترین انواع تبلیغات در اینستاگرام قرار دارد. زیرا با انیمیشن سازی شخصیت ها و بیان آن مفاهیم را معرفی و منتقل می کند.طراحی موشن گرافیک 

به یاد داشته باشید که تبلیغات در صورتی موثر است که روی حافظه دیداری و شنیداری مخاطب اثر بگذارد. Plassing با بیش از شش سال تجربه به شما در ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی کمک می کند، ما در تیم Plassing به طرز ماهرانه ای بهترین ویدیو را برای ارائه شما ایجاد می کنیم.

مقدمه ای بر گرافیک کارتونی

موشن گرافیک (Motion Graphics) از دو کلمه motion به معنی حرکت و گرافیک تشکیل شده است. هنر متحرک سازی تصاویر متحرک و افزودن صدا به آنها را موشن گرافیک می نامند. در این نوع تبلیغات، طراحان گرافیک با جان بخشیدن به شخصیت ها، داستان را بیان می کنند. این نوع محتوا محصول را با طراحی خلاقانه به نمایش می گذارد. تاریخچه ایجاد گرافیک کارتونی به سال 1800 بعد از میلاد برمی گردد، زمانی که تمام طرح های گرافیکی به صورت تخت و در قالب ثابت استفاده می شد. در این سال ها اولین امکانات و ابزارهای انیمیشن برای ایجاد گرافیک انیمیشن و شخصیت های متحرک از طریق طرح های متوالی ایجاد شد.پارماتیک

با این حال نمی توان به طور قطعی گفت که اولین شخص یا شرکتی که اقدام به تولید تیزرهای گرافیکی کارتونی و انیمیشن کرده است. زیرا افراد زیادی از گذشته تا به امروز در ساخت و تولید انیمیشن و موشن گرافیک نقش داشته اند. موشن گرافیک رابطه مستقیمی با توسعه فناوری اطلاعات دارد، به نحوی که سیر تحول این دو موضوع به هم مرتبط است. در سال های اخیر توسعه نرم افزارهای گرافیکی افراد زیادی را به سمت طراحی، ساخت و سفارش گرافیک کارتونی و تیزرهای انیمیشن کشانده است.

از این نوع ویدئوهای تبلیغاتی برای معرفی و برندسازی انواع مشاغل و خدمات در تمامی رسانه های تصویری مانند تلویزیون، بیلبوردهای سطح شهر، شبکه های اجتماعی و … استفاده می شود.رسانتو

نکات مهم طراحی پوستر

یک پوستر محیطی ایجاد کنیدخرید و ایجاد طراحی پوستر تبلیغاتی 
اکثر شرکت ها یا فروشگاه های بزرگ از بیلبوردهای بزرگ برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. این پوسترها بر روی بیلبوردها و تابلوها نصب می شوند که امروزه با توجه به گسترش فضای دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات قدیمی و سنتی مانند پخش بروشور منسوخ شده است. بنابراین بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی تحت عنوان طراحی پوستر تبلیغاتی به روشی پربار تبدیل شده است.محتوا نایس

طراحی پوستر تبلیغاتی چگونه است 

طراحی پوستر یکی از پرهزینه ترین روش های تبلیغاتی اما با کارایی بالا می باشد. بسیاری از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ نیز معتقدند که این روش بالاترین نرخ تبدیل را دارد.

اما با این روش، چندین نکته کلیدی بسیار مهم است:

طراحی بنر تبلیغاتی با کیفیت

فراخوان اقدام (تشویق مخاطبان به پاسخگویی)
رنگ پوستر
محتوای تبلیغاتی

 نکته مهم در طراحی پوستر تبلیغاتی

بسیاری از طراحان پوستر و بیلبورد هنگام شروع کار با سوالات زیادی مواجه می شوند. توجه داشته باشید که این نکات در طراحی بنر وب سایت نیز کاربرد دارد. با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید.

توجه به سایز پوستر گرافیکی

مهم ترین مرحله در طراحی پوستر آنلاین توجه به سایز آن است. اندازه طرح پوستر فتوشاپ باید با استانداردهای فضای تبلیغاتی بیلبورد ناشر مطابقت داشته باشد.

درج لوگو هنگام طراحی پوستر تبلیغاتی ساده یا حرفه ای

از همان ابتدای طراحی پوستر تبلیغاتی باید به فکر لوگوی شرکت باشید. وجود لوگو در پوستر طراحی شده باعث افزایش شناخت برند شما می شود.

شما باید لوگو را در طراحی خود بگنجانید تا بیشتر از سایر قسمت های پوستر برجسته شود.رایا مارکتینگ