خدمات تولید محتوا دیجیتال بسیار متنوع و متفاوت است. امروزه اطلاعات در حجم زیادی تولید و توزیع می شود. پیش از این رسانه هایی که اطلاعات را منتشر می کردند به تلویزیون، رادیو، کتاب، روزنامه و مجلات محدود می شدند. ،
زیرساخت بازاریابی دیجیتال
محتوا
دیجیتال پایه زیرساخت بازاریابی دیجیتال است. کسب و کارها محصولات و خدمات خود را از طریق محتوای دیجیتال در معرض دید مصرف کنندگان، خریداران و مشتریان قرار می دهند.
انواع محتوای دیجیتال چیست؟
نقطه قوت محتوای دیجیتال این است که در قالب های متنوعی ارائه می شود، از جمله:
محتوای متنی: مانند وبلاگ ها، مقالات، اخبار متنی و غیره؛
محتوای بصری: اینفوگرافیک، بنر، لوگو، تصاویر، عکس.
محتوای دیجیتال را متن کنید
محتوای متنی زیرساخت محتوای دیجیتال تمامی سایت ها و صفحات رسانه های اجتماعی است. محتوای متنی از کوچکترین جزء یعنی. هشتگ ها، به مقالات طولانی. محتوای متنی اگر بر اساس اصول سئو بهینه شود، بهترین و موثرترین ابزار برای جذب کاربران از طریق موتورهای جستجو است.
هر سایتی متناسب با اهداف و کاربران خود از محتوای متنی متفاوتی استفاده می کند. به عنوان مثال، سایت فروشگاهی دارای ارائه متنی محصولات است یا یک سایت خبری حاوی محتوای متنی با ساختار خبری است. در زیر می توانیم سایت های آموزشی که دارای محتوا و اهداف آموزشی هستند را نیز ارائه دهیم.
محتوای بصری (عکس، اینفوگرافیک، تصویر، بنر، لوگو)
محتوای دیجیتال بصری نیز بسیار متنوع است. محتوای بصری به خاطر همین جذابیت های بصری جذابیت خاصی به محتوای دیجیتال می دهد و کاربران را به خود جذب می کند. از طرفی این محتوا نقش و کارکرد مکملی نسبت به سایر محتوای دیجیتال دارد.
- چهارشنبه ۲۴ خرداد ۰۲ ۱۱:۲۴ ۳۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر