هوشمند سازی رستوران اینجا کلیک کنید . جذب مشتری، جلب رضایت مشتریان و بهره مندی از اهداف هتل در دنیای رقابتی امروزی که این هدف نیز راهی برای ارتقای هتل محسوب می شود. صاحب هتل برای ارائه امکانات رفاهی و آسایش بیشتر به مشتریان باید هزینه زیادی را صرف کند، بنابراین این کار به صرفه نیست. بنابراین برای حل این مشکل، فناوری هتل هوشمند را پیشنهاد می کنیم.
- با پیاده سازی سیستم هوشمند هتل داران می توانند با هزینه کمتر خدمات بیشتری را به مشتریان ارائه دهند و در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. همچنین با هوشمندسازی هتل ها می توانند زیبایی محیط را افزایش دهند تا مشتریان بتوانند در محیط راحت تری اقامت کنند.
- در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مفهوم هتل هوشمند و امکاناتی که اتوماسیون هتل هوشمند می تواند در اختیار شما قرار دهد آشنا کنیم.
تعریف هتل هوشمند:
هتل هوشمند در واقع سیستمی است که جایگزین نیروهای خدماتی و کارکنان می شود. و تمامی سیستم های نصب و مدیریت مرکزی مهمان را به صورت هوشمند کنترل می کند.
به عنوان مثال اتاق ها توسط سیستم های هوشمند مدیریت می شوند. کنترل وضعیت سیستم گرمایش و سرمایش، کنترل پرده های برقی و میزان روشنایی اتاق با توجه به نیاز مهمان از طریق تلفن های هوشمند یا ریموت انجام می شود. همچنین میهمانان می توانند با نصب اپلیکیشن هتل بر روی گوشی هوشمند خود از سایر خدمات هتل نیز بهره مند شوند.
خدمات هتل هوشمند:
اتاق ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید و به صورت آنلاین رزرو کنید
کنترل هوشمند شرایط محیطی مانند رطوبت، روشنایی، دما، کنترل پرده
ارائه هوشمند خدمات اجتماعی به مهمانان از رزرو اتاق تا آخرین ساعت اقامت
امکان گزارش مصرف انرژی در نقاط مختلف هتل در بازه های زمانی مختلف
برای عیب یابی و نگهداری تاسیسات مکانیکی و الکتریکی نیازی به پیمانکار نصب دائمی نیست
ارتباط آنلاین میهمانان با پذیرش هتل از طریق گوشی هوشمند
در اینجا با مفهوم هتل هوشمند و مزایای آن آشنا شده ایم، حالا برای اینکه بدانید با هوشمندسازی در قسمت های مختلف هتل چه امکاناتی را می توانید ارائه دهید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
سیستم مدیریت هوشمند هتل شامل بخش های زیر می باشد که فضاهای مشترک موجود در تمامی هتل ها می باشد.
بخش هایی از سیستم مدیریت هوشمند هتل:
لابی ها و شهرداری ها
پذیرایی
باربر
سالن های ورزشی
استخر سرپوشیده
اتاق بازی
سینما
سقف سبز
پارکینگ و انباری
خرید کنید
کتابخانه و کافه
اتاق جلسات و کنفرانس
رستوران ها و کافه ها
بخش اداری (پشت دفتر)
اتاق خواب ها
لابی ها و شهرداری ها
اکثر افراد به محض ورود به هتل تحت تاثیر این فضا قرار می گیرند. اگر این فضا فاقد امکانات و طراحی زیبا باشد، این احتمال وجود دارد که فرد از رزرو هتل منصرف شود. لابی هتل مهم ترین قسمت هتل و ویترین آن است که با توجه به راحتی بیشتر، خدمات بهتر و در نتیجه برندسازی هتل باید طراحی زیبا و خدمات متنوع در آن انجام شود.
ویژگی هایی که می توان برای لابی در نظر گرفت عبارتند از:
سیستم پذیرش مهمان
هنگام ورود مهمان موسیقی پخش کنید
امکان احضار نیرو برای جابجایی وسایل مهمان
- دوشنبه ۱۹ تیر ۰۲ ۱۳:۰۴ ۳۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر